CM 2014. Haos în comerţul nemţesc, după victoria Germaniei în meciul cu Brazilia (7-1)

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De pe urma câştigat, marţi, de Germania în faţa Braziliei (7-1) au încercat să profite şi comercianţii nemţi, fapt care a dus la haos general.

Succesul selecţionatei lui Joachim Löw în semifinala cu Brazilia a dus la degringoladă în comerţ, informează Mediafax, citând „DerWesten“.

Spre exemplu, un magazin online de piese auto, kfzteile24.de a promis o reducere de 5% pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Lucrurile au mers bine până în semifinale, când clienţii care au dorit să achiziţioneze produse cu modificarea aferentă, au observat că posibilitatea dispăruse, preţurile fiind chiar majorate, cu până la 20%.

Similar, un magazin online de produse naturiste a propus costuri mai mici cu 10% pentru fiecare gol diferenţă de scor. Cu toate că o comandă putea fi făcută până a doua zi, la ora 23.59, site-ul nu a putut fi accesat şi nici telefonic nu a fost disponibil vreun reprezentant.

Lanţul de magazine de panificaţie Busch a promis câte o chiflă gratuită pentru fiecare gol înscris de nemţi. După rezultatul din meciul cu Brazilia, iniţiatorii ofertei au găsit o altă soluţie - vouchere pentru viitoarele cumpărături.
Un local a garantat câte o băutură gratuită pentru fiecare gol, însă iniţiativa nu a fost profitabilă, având în vedere că erau prezenţi aproximativ 300 de clienţi. 

Ştiri pe aceeaşi temă:

Afacere păguboasă pentru organizatorii de Formula 1. Cum îi afectează victoria categorică a Germaniei cu Brazilia (7-1)

Primele declaraţii date de selecţionerul Germaniei după calificarea în finală

Ştiri similare pe dolce-sport.ro:

David Luiz, în lacrimi. "Cer iertare poporului brazilian"

Scolari îşi asumă umilinţa: "Este un rezultat catastrofal, sunt principalul responsabil"

Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite