VIDEO Federaţia Română de Handbal are un sponsor nou de calibru

VIDEO Federaţia Română de Handbal are un sponsor nou de calibru

FOTO Mediafax

Federaţia Română de Handbal a anunţat semnarea unui parteneriat cu BRD Groupe Société Générale pentru dezvoltarea handbalului românesc.

Ştiri pe aceeaşi temă

Federaţia Română de Handbal a semnat înainte de startul Campionatului European de handbal feminin un contract de sponsorizare cu BRD Groupe Société Générale, un partener mai vechi al forului român handbalistic. BRD a mai sponsorizat federaţia şi în perioada 2010-2011.

„BRD – Groupe Société Générale crede în sport, în capacitatea acestuia de a crea valoare pentru societate. Dorim să sustinem formarea unor viitori campioni, iar handbalul are tradiţia capabilă să creeze performanţe importante atât în prezent, cât şi în viitor”, a declarat Flavia Popa, Secretarul General al BRD.

“Ne bucurăm de susţinerea oferită de BRD şi suntem încrezători că noul parteneriat va aduce multe oportunităţi de dezvoltare şi vizibilitate pentru handbalul românesc. Alături de BRD - Groupe Societe Generale avem acum atuurile necesare pentru a susţine echipele de handbal din România”, a declarat şi Alexandru Dedu, preşedintele FR Handbal, conform unui comunicat de presă.

Parteneriatul debutează printr-o campanie care aduce în prim plan Naţionala de Tineret a României ce a oferit ţării cea mai mare performanţă a handbalului românesc în 2014: medalia de aur câştigată de echipa feminină la Campionatul Mondial Under-18.

BRD – Groupe Société Générale crede în sport şi crede că ambiţia este forţa interioară care ne impinge în sus. De aceea, BRD îşi doreşte să sărbătorească această performanţă deosebită a echipei de junioare la handbal feminin.

În cadrul campaniei, a fost realizată o ediţie limitată de postere produse din “aurul campioanelor” câştigat în Macedonia.

Ambiţia se ia şi se poate da mai departe. În asta cred şi campioanele noastre. De aceea, după ce au câştigat Campionatul Mondial de Handbal, au ales să doneze o parte din aurul lor. Să il pună, ca parte din ambiţia lor, într-un poster care să inspire urmatoarea generaţie. Să arate că visul de aur se poate atinge.

Aurul este un simbol al ambiţiei, o valoare care poate fi transmisă mai departe generaţiilor mai tinere. Campania transpune dorinţa arzătoare pentru câştig într-un poster creat prin folosirea unei cerneli în care a fost amestecată pilitură din medaliile de aur câştigate de echipa de handbal feminin a României. Imaginea prezintă lotul de handbal feminin a României, care a câştigat a ediţia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Posterele vor ajunge la fiecare club de juniori din România pentru a fi puse la loc de cinste şi a le servi ca inspiraţie generaţiilor viitoare de handbalişti. În plus, membrele lotului naţional de tineret au oferit personal posterele unor personalităţi din afara handbalului care le-au inspirat. Lista completă a acestor personalităţi poate fi consultată pe site-ul campaniei: www.aurinfiecare.ro.

Campania include şi un documentar care prezintă procesul de making-of al posterului: https://www.youtube.com/watch?v=7n-OLkIBQm8

citeste totul despre: