STUDIU 11% din orăşence urmăresc meciurile de fotbal de la TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

46% dintre persoanele din mediul urban citesc în mod constant ştiri despre fotbalul românesc în ziare şi reviste, iar 43% aleg să fie la curent cu informaţiile din fotbalul internaţional, arată datele celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA) realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Astfel, în ceea ce priveşte vizionarea meciurilor de fotbal, 20% dintre români aleg să urmărească în special meciuri de fotbal la televizor, iar 11% dintre acestea sunt femei.

„În acelaşi timp, 58,2%  dintre români declară că urmăresc în general meciurile de fotbal de la televizor. 32,3% dintre români afirmă că ascultă la radio emisiuni sportive, procentul celor care le preferă altui tip de conţinut fiind de 8,6%”, arată studiul.

De asemenea, cercetarea arată că 18,3% dintre bărbaţi şi 1,7% dintre femei urmăresc în mod deosebit în ziare şi reviste subiecte legate de fotbalul internaţional.

„În ceea ce priveşte interesul faţă de fotbalul românesc, 24,3% dintre bărbaţi si 1,5% dintre femei urmăresc în mod special acest subiect. Procentul cel mai ridicat al celor care urmăresc în mod special informaţii despre fotbalul românesc, 14,9%, corespunde celor cu venituri personale de peste 2000 de lei. Cel mai mare interes faţă de fotbalul românesc îl au bucureştenii - 16, 1% aleg informaţiile despre fotbal în locul unui alt tip de conţinut -, urmează cei din muntenia - 15,1% - şi bănăţenii, cu un procent de 12,7%”, potrivit studiului.

Cercetarea a fost realizată în contextul desfăşurării Campionatului Mondial de Fotbal 2014, Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pune la dispoziţie cele mai recente cifre şi tendinţe despre comportamentul şi interesul românilor faţă de ştirile din fotbal şi faţă de meciurile difuzate la televizor.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite