3.000 de euro, returnaţi unei cliente al unui magazin online. Femeia uitase plicul cu bani în coletul pe care l-a trimis retur
0Anul 2017 a venit cu o surpriză de proporţii pentru o clientă elefant.ro, care a comandat o serie de produse în preajma Crăciunului. Femeia a ales să beneficieze de cele 30 de zile în care orice client poate să returneze gratuit orice produs comandat.
În data de 4 ianuarie însă, în centrul de distribuţie al mall-ului online a ajuns un colet retur din partea clientei care, pe lângă o parte dintre produsele comandate, mai conţinea şi un plic cu 3000 de euro pe care aceasta îl uitase accidental în cutia verde.
Femeia a fost contactată imediat de către membrii echipei pentru a-i fi returnată suma de bani.
„Clienţii sunt cei mai importanţi membri ai familiei Elefant. Suntem mulţumiţi că am reuşit printr-un gest firesc şi prin operativitatea colegilor noştri să aducem o imensă bucurie unui client la început de an”, spun reprezentanţii companiei.