Food Porn sau cum se fac cele mai bune reclame la ciocolată, vin sau gadgeturi
0Reclamele la produse alimentare sunt tot mai bune în ultimii ani, de la cele care prezintă turnatul vinului în pahar până la cele care arată râuri de ciocolată. Există o companie care realizează astfel de reclame într-o manieră impresionantă, fără efecte vizuale realizate pe calculator.
În reclame produsele sunt uneori duse la extrem. Sunt savuroase, cărnoase, dorite de toţi protagoniştii reclamei în cauză. Ei bine, poate ei mint, dar nu este doar meritul lor, în spate este o întreagă industrie a creatorilor de astfel de reclame. Ce sunt aceste reclame? Sunt, destul de sugestiv, pornografie alimentară.
Mâncarea este dusă la alt nivel, este scoasă din banalitatea ei şi este prezentată cum niciodată nu o vei vedea în realitate. Iar The Marmalade este un studiou care se ocupă cu fix acest food porn. Ei iau alimente, gadgeturi sau oameni banali şi scot ceva impresionant.
Dincolo de a filma propriu-zis produsele şi actorii, caz în care sunt necesare uneorii sute de duble, creatorii de la The Marmalade intervin şi la nivel vizual, dar doar prin editarea cadrelor. Nu creează digital elemente, doar îmbunătăţesc imaginile deja înregistrate. Ei mai au un as în mânecă: Spike. Este un robot la capătul căruia se regăseşte o cameră de înaltă definiţie. Spike este unde trebuie şi ajunge unde vor creatorii de reclame, lui nu-i scapă niciun cadru.
via Metropotam
Ceea ce face The Marmalade este disponibil în videoclipul de mai jos. Mai multe proiecte sunt disponibile pe site-ul lor.
THE MARMALADE Identity from schoenheitsfarm production on Vimeo.