Două curse TAROM cu probleme. Una „a uitat“ şase pasageri la Amsterdam. Alta trebuia să decoleze din Frankfurt la 11.15, dar a plecat cu întârziere de cinci ore

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Călătorii au avut duminică mari probleme cu două curse TAROM. 120 de pasageri au fost blocaţi peste 12 ore în aeroportul din Amsterdam din cauza unor probleme tehnice ale aeronavei.  Un alt  avion a decolat duminică dimineaţă, însă şase dintre pasageri au fost „uitaţi“ în aeroport. O altă aeronavă trebuia să decoleze din Germania la 11.15, dar  la ora 18.20 era tot în Frankfurt.

UPDATE 19.00 Conform pe site-ul specializat flightaware.com, cursa TAROM RO302 operată de avionul un avion A 318 era, la ora 19.15, în plin zbor spre Bucureşti.  

UPDATE 18.24  O aeronavă Tarom care trebuia să decoleze din Frankfurt la 11.15 (cursa RO302) este blocată cu pasagerii la bord de cinci ore pe aeroportul german. Operatorul zborului le-a spus clienţilor că aşteaptă degivrarea. 

  

 Avionul era aşteptat să aterizeze pe aeroportul din Bucureşti la 14.40, dar nu a decolat nici la cinci ore de la ora programată, respectiv 11.15, arată Hotnews. Site-ul Aeroportului Henri Coandă informa la ora 18.20 că respectiva cursă este întârziată şi că urmează să aterizeze la ora 19.40.  

  

UPDATE 13.28 Directorul general al Tarom, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei şase pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că transportatorul aerian de stat caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti.

UPDATE 12.30 Potrivit Digi24, conducerea companiei Tarom a decis să-l revoce din funcţie pe reprezentatului său la Amsterdam, în urma neînţelegerilor care au dus la „uitarea” în Olanda a şase pasageri ai unei curse Tarom care a avut probleme.

Conform sursei citate, în urma informaţiilor care au apărut în spaţiul public, la Tarom s-a format o celulă de criză.

UPDATE 12.25 Tarom va acorda despăgubiri pasagerilor zborului Amsterdam-Bucureşti, iar şeful reprezentanţei companiei la Amsterdam va fi demis, după ce peste 100 de pasageri au rămas sâmbătă seara pe aeroportul Schipol, din cauză că aeronava care trebuia să îi transporte s-a defectat, au declarat, duminică, pentru Agerpres, surse din aviaţie.

UPDATE 11:26 Cel puţin şase pasageri au rămas la Amsterdam, după ce au plecat azi-noapte din aeroport şi s-au cazat pe banii lor la hotel, iar Tarom nu i-a anunţat că o aeronava urma să plece în această dimineaţă, informează Digi24.

Potrivit unui pasager, reprezentantul TAROM i-a anunţat abia în această dimineaţă, după ce au cerut informaţii privind situaţia zborului de întoarcere în România, că un avion a venit de la Bucureşti şi a preluat călătoriii din aeroport, decolând la ora 8.30 din Olanda. Reprezentantul Tarom le-a transmis prin SMS că se caută soluţii şi pentru grupul de români care a înnoptat la hotel.

***

Pasagerii s-au plâns de serviciile proaste de comunicare ale companiei de stat, iar unii dintre ei au dormit în aeroport.

”Din păcate, după ce am fost debarcaţi nu am primit niciun fel de informare oficială de la TAROM - dacă ne putem caza, dacă ne va fi restituită contravaloarea cazării, unde, ce putem face, care sunt următorii paşi”, a declarat telefonic la Digi24 unul dintre pasageri, Cătălin Ciobanu.

Pasagerul a precizat că a primit pe Facebook o confirmare că va veni o aeronavă dimineaţă pentru a-i prelua pe călători.

La ora 12:00 noaptea, au ajuns pe aeroport doi reprezentanţi ai Ambasadei României, care au ajutat pasagerii, iar la ora 5:00 dimineaţa a venit reprezentantul Tarom de la Bruxelles, potrivit Digi24.

Duminică dimineaţă a decolat spre Amsterdam o altă aeronavă Tarom, care va aduce pasagerii la destinaţie, cursă programată să plece spre Bucureşti în jurul orei 10:00, ora României.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite