Pavel Filip, nemulţumit de calitatea serviciilor telefoniei mobile: Eu mă confrunt cu foarte multe probleme

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO gov.md
FOTO gov.md

Premierul Pavel Filip a avertizat în şedinţa de miercuri, 11 octombrie, conducerea Agenţiei Naţionale pentru Reglementare a Comunaţiilor Electronice şi Tehnologia Informaţiilor (ANRCETI) despre necesitatea de a întreprinde acţiunile necesare pentru îmbunătăţirea serviciilor telefoniei mobile pe teritoriul ţării. Prim-ministrul afirmă că el însuşi se confruntă cu problema calităţii, atunci când pleacă în teritoriu.

Şeful Cabinetului de Miniştri a menţionat că a transmis o scrisoare în acest sens reprezentanţilor ANRCETI pentru ca aceştia să vină cu răspunsuri asupra problemei în cauză, dar şi cu soluţii de a îmbunătăţi calitatea serviciilor mobile, însă a primit un răspuns formal: „În acest sens o să rog Ministerul Economiei, nu mai veniţi cu răspunsuri formale, dar vreau soluţii, pentru că cei care plătesc pentru aceste servicii trebuie să aibă parte de servicii calitative”.

„Cade reţeaua când mă deplasez prin republică. Nu mai vorbesc de acoperire cu Internet mobil. Operatorii care au obţinut o licenţă din partea statului trebuie să-şi repsecte obligaţiunile”, a subliniat Filip.

Premierul a îndemnat conducerea ANRCETI să se ridice „din foliile moi” şi să soluţioneze problema.

Republica Moldova



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite