Expremierul moldovean Ion Sturza intră pe o piaţă de circa un miliard de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fostul premier Ion Sturza
Fostul premier Ion Sturza

După o serie de campanii-pilot derulate în perioada ianuarie-aprilie 2013, elefant.ro a anunţat că intră oficial pe piaţa de flash sales, marcând astfel o premieră în comerţul online autohton. Elefant.ro este primul magazin online care extinde conceptul de flash sales către segmentul de carte, anunţă efinante.ro.

Magazinul online de cărţi elefant.ro, controlat de compania Universal Online Promotion SRL a fostului premier moldovean Ion Sturza, a intrat pe piaţa de „flash sales“ - prin care o companie oferă la preţuri reduse pentru o perioadă scurtă de timp anumite produse - estimând că acest pas va contribui la atingerea obiectivului de dublare a vânzărilor în 2013, la aproximativ 7,2 milioane de euro.

Conceptul "flash sales" s-a dezvoltat în România odată cu apariţia site-urilor ce comercializează produse de tip fashion (îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii) şi decoraţiuni pentru casă, exclusiv prin campanii de reducere.

Potrvit administraţiei companiei, clienţii fideli ai elefant.ro vor avea acces în fiecare zi la cele mai dorite titluri, în cadrul campaniilor Happy Days. Ulterior, aceste acampanii se vor desfăşura şi pentru alte categorii de produse listate în cadrul elefant.ro.

“Suntem foarte bucuroşi că, în sfârşit, putem oferi iubitorilor de carte din România cele mai râvnite titluri la preţuri cu până la 75% mai mici decât în mod obişnuit. Creşterea dinamică a vânzărilor de tip flash ne demonstrează că interesul este ridicat, atât pentru retailerii online, cât şi pentru cumpărători. Prin campaniile Happy Days pe care le vom organiza pentru diverse categorii de produse din oferta elefant.ro dorim să demontăm mitul vânzărilor de tip flash: conceptul se poate aplica în mod eficient şi inovator şi în alte domenii”, menţionează Ana-Rita Da’Ros, Director eCommerce al elefant.ro, citat de efinante.ro.

O piaţă de 55 de milioane de euro

Potrivit estimărilor elefant.ro, piaţa de flash sales din România a ajuns în 2012 la aproximativ 55 milioane euro, sau circa 900 de milioane de lei moldoveneşti.

La nivel internaţional, pe fondul creşterii generale a comerţului electronic dar şi a dorinţei cumpărătorilor de a achiziţiona produse bune la preţuri cât mai convenabile, anul trecut domeniul vânzărilor de tip flash s-a dublat, ajungând la peste 200 milioane de dolari în Statele Unite.

În România, primele afaceri online urmând acest model de business au apărut în perioada 2009-2010, fiind iniţial cluburi exclusiviste pentru cumpărături de produse de tip fashion, cu acces controlat.

Investitii de 2 milioane de euro în Elefant.ro

Librăria online Elefant.ro a fost lansată în iunie 2010, când proiectul a şi primit o investiţie de circa 1,2 milioane de euro din partea Greenlight Invest, unul dintre fondurile de investiţii controlate de Ion Sturza, fost director general adjunct al Rompetrol şi expremier al Republicii Moldova. În prezent, compania Universal Online Promotion, care deţine Elefant.ro, este controlată în proporţie de 56% de Greenlight Invest, restul acţiunilor aparţinand lui Dan Vidrascu, fondatorul librariei online.

La începutul acestui an Ziarul Financiar scria că Vidraşcu ar fi vandut 6% din acţiuni către Radu Georgescu, fondatorul grupului Gecad, Diwaker Singh - fost CEO al operatorului Zapp şi catre Orlando Nicoară, directorul general al grupului de presă Mediafax Group, aceştia urmând să intre în boardul companiei.

elefant.ro este cea mai mare librărie online de pe piaţa din România, care oferă clienţilor săi peste 65.000 de produse: cărţi, eBooks, jucării, filme, muzică, eReadere şi tablete.

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite