Cristina Florov este noul director al Oficiului Naţional al Viei şi Vinului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
x

Oficiul Naţional al Viei şi Vinului are un nou director. Este vorba despre fostul manager general al vinăriei „Castel MIMI”, Cristina Frolov, care, în urma unui concurs desfăşurat de Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale şi Mediului, a fost aleasă cu cu 6 voturi din 8, transmite IPN.

Cristina Frolov îşi începe activitatea din data de 23 noiembrie, pentru un mandat de 4 ani.

Noua preşedintă a ONVV, timp de opt ani, a fost manager general al vinăriei „Castel MIMI”, perioadă în care a gestionat întreg procesul de renovare a castelului, care ulterior a fost repus în circuitul turistic naţional şi regional. Ea a fost membru al Consiliului de Coordonare al ONVV, reprezentând Asociaţia Vitivinicolă a Regiunii Geografice Delimitate „Codru” şi a deţinut funcţia de preşedinte a Asociaţiei  Naţională pentru Turism Receptor (ANTRIM), organizaţie ce are ca misiune pentru promovarea sectorului turismului din ţară. Este absolventă a Academiei de Studii Economice de la Bucureşti, e căsătorită şi educă doi copii.

Potrivit Cristinei Frolov, industria vinicolă din Moldova trece printr-o perioadă a schimbărilor, iar problemele cu care se confruntă solicită multă colaborare şi conlucrare cu toţi membrii sectorului. Este nevoie de depunerea a şi mai multe eforturi pentru a promova brandul vinicol de ţară, care va avea ca efect creşterea exporturilor vinurilor de calitate.

Noua directoare îşi propune să conlucreze pentru a simplifica procedurile de export, impozitare şi certificare, de acces la subvenţii şi fonduri de dezvoltare, de atragere de investiţii suplimentare, care să fie utilizate pentru protecţia mediului, pentru consolidarea imaginii şi a face faţă competiţiei de pe piaţă prezentată de vinurile ieftine produse în alte ţări ale lumii unde condiţiile climaterice permit producerea cu nişte costuri mult mai mici decât în Republica Moldova.

Oficiul Naţional al Viei şi Vinului (ONVV) contribuie la reglementarea şi dezvoltarea domeniului, servind drept platformă pentru acţiunea comună a tuturor celor implicaţi în creşterea competitivităţii produselor vinicole, valorificarea autenticităţii şi orientarea spre consumator. Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea pieţelor de desfacere şi promovarea vinurilor moldoveneşti prin programul naţional şi brandul naţional vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite