Cele mai gogonate promisiuni electorale din Bârlad

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Adrian Solomon (PSD), Ionel Spiridon (PMP)si Dumitru Boroş (PNL)
Adrian Solomon (PSD), Ionel Spiridon (PMP)si Dumitru Boroş (PNL)

Cornul abundenţei se va revărsa asupra Bârladului, potrivit promisiunilor electorale ale candidaţilor pentru fotoliul de primar la alegerile locale din 2016.

O parte din cei 10 candidaţi din Bârlad pentru alegerile locale din 2016 se întrec în promisiuni electorale, grandomania promisiunilor fiind direct proporţională cu greutatea partidului care susţine candidaţii. Nu lipsesc nici promisiunile stupide din care reiese că au fost puse pe hârtie fără a se informa înainte.

Deputatul PSD Adrian Solomon vine cu cele mai grandomane promisiuni electorale. După 12 ani de administrare social-democrată asumată, din care Solomon a avut şi un mandat de viceprimar, abia de acum încolo se anunţă investiţii care până acum nu au putut fi realizate. Potrivit pliantului de campanie, va face şcoli, creşe, săli de sport, parcuri, spital modern şi introducerea de vehicule electrice pentru transportul în comun. Mai mult, promite infrastructura rutieră post canalizare în cartierele Munteni şi Podeni, în condiţiile în care cele două cartiere nu au deocamdată canalizare.

Foto: Pliantul electoral al candidatului Adrian Solomon

plian solomon

Candidatul PNL, avocatul Dumitru Boroş (actual consilier local independent), vine cu alte idei pentru dezvoltarea oraşului. Potrivit viziunilor sale înşiruite în pliantul de campanie (foto jos), Bârladul va deveni un centru turistic regional care va avea aleea personalităţilor, aplicaţie pe mobil pentru un „ghid turistic”, un veritabil muzeu al satului şi un parc agroindustrial. O prioritate pentru candidatul Boroş este reînfiinţarea ansamblului folcloric „Balada” şi a fanfarei de la Bârlad (există deja Fanfara Bârlădeanca, fiind sprijinită financiar de Primărie).

pliant boros

Candidatul Ionel Spiridon de la Partidul Mişcarea Populară promite să impună taxa de tranzitare a străzilor Epureanu şi Vasile Pârvan pentru vehiculele care depăşesc 3,5 tone. Astfel ar reuşi să facă presiuni pentru a fi alocaţi bani de la Guvern pentru construirea şoselei de centură. „La 200-300 de camioane şi TIR-uri care tranzitează oraşul zilnic, o taxă de 20-30 de lei pentru fiecare ar aduce venituri importante, bani care vor fi folosiţi pentru reconsolidare blocuri, pentru curăţarea subsolurilor etc. Transportatorii vor face presiuni pentru a fi deblocaţi bani de la Guvern pentru şoseaua de centură a Bârladului”, a explicat Ionel Spiridon.
 

Vaslui



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite