Să asfaltezi o stradă care şi-a făcut pagină pe Facebook şi a strâns 250 de like-uri, asta înseamnă să fii „primarul Facebook”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Gropile de pe strada Ioan Slavici vor dispărea după ce au devenit celebre, pe Facebook FOTO Facebook
Gropile de pe strada Ioan Slavici vor dispărea după ce au devenit celebre, pe Facebook FOTO Facebook

Unul dintre cei mai mari fani ai reţelei sociale Facebook, supranumit chiar „primarul Facebook”, primarul Timişoarei Nicolae Robu, a decis asfaltarea unei străzi din cartierul timişorean Freidorf după ce a apărut o pagină de Facebook cu numele acestei străzi, cerându-se reabilitarea.

„Reabilitaţi strada Ioan Slavici din cartierul Freidorf - Timişoara” este numele unei pagini de Facebook apărute recent. Disperat din cauza stării jalnice a acestei străzi importante din Timişoara, un cetăţean a făcut o pagină de Facebook pe care a postat imagini cu strada plină de gropi. Vestea deschiderii paginii de Facebook a ajuns şi la urechile primarului Nicolae Robu, care a anunţat că strada va fi asfaltată.

„Salut această iniţiativă. Este una firească. Ei nu sunt informaţi cu ce vrem noi să facem. Este o stradă care este degradată rău de tot şi eu nu pot decât să mă bucur să văd iniţiative de genul acesta, iniţiative care ne ajută. Eu aşa iau acele critici venite în ideea de a impulsiona găsirea de soluţii. Realitatea este că acolo se va intra cât de curând cu covor asfaltic. Lucrările pe care le vom face în perioada următoare nu s-au putut face întrucât au fost diferite intervenţii, la gaz sau la apă şi nu ar fi avut rost să venim cu covor asfaltic. De la întâi martie se pun în mişcare staţiile de asfalt şi printre priorităţile pe care le avem este şi această stradă astfel încât cetăţenii să fie mulţumiţi şi să prindă curaj să folosească Facebook-ul şi în continuare, văzând ce rezultat au obţinut”, a spus primarul Nicolae Robu. 

image

Nicolae Robu şi Facebook

Relaţia pe care primarul Nicolae Robu o are cu cunoscuta reţea de socializare Facebook este una specială. Edilul are o pagină de persoană publică de unde li se adresează alegătorilor, postează sondaje sau îşi atacă rivalii politici. Robu şi-a definit şi un stil propriu pe Facebook, folosind în exces literele mari. De asemenea, primarul Timişoarei le cere „vizualizatorilor” să dea like la postările sale dacă le plac sau să posteze textul „DISLIKE”, însoţit de un mesaj care se vrea a fi ironic. Colegii de partid ai edilului i-au simţit slăbiciunea pentru Facebook, iar de ziua lui i-au făcut cadou un tort în formă de like. 

Nicolae Robu s-a lăudat şi cu „premiere naţionale” în materie de Facebook, după ce a decis să transmită conferinţele de presă live, pe Facebook, şi a înfiinţat „televiziunea” Facebook a Primăriei Timişoara. În „emisiunile” de la Facebook TV Primăria TM, Robu este intervievat de angajate din subordinea sa, care citesc de pe hârtie întrebări „spinoase”, iar edilul răspunde „bucuros că mi-aţi pus această întrebare”. Ultima găselniţă a primarului în domeniu o reprezintă audienţele susţinute pe Facebook. Prima audienţă de acest gen a avut loc în urmă cu câteva săptămâni. Chiar dacă a declarat că ideea s-a dovedit a fi una de succes, cel puţin până acum, Robu nu a mai organizat audienţe online. 

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite