Cum intervine Suzuki România în scandalul ţepelor date clienţilor de către unul dintre dealerii companiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Suzuki le-a promis clienţilor, care au plătit, în medie, un avans de 12.000 de euro că îşi vor primi maşinile
Suzuki le-a promis clienţilor, care au plătit, în medie, un avans de 12.000 de euro că îşi vor primi maşinile

Clienţii Sara Motors, dealerului Suzuki din Timişoara care a încasat de la clienţi bani în avans, fără a face mai departe plăţile, îşi vor primi maşinile. Aceasta este asigurarea pe care o dă Suzuki România. Într-un răspuns formulat la solicitarea „Adevărul” Suzuki România a transmis că, deşi nu are o obligaţie legală în rezolvarea problemelor, se va implica pentru livrarea tuturor maşinilor.

Suzuki a ajuns în centrul unui scandal uriaş provocat de Sara Motors, dealerul autorizat al Suzuki de la Timişoara. Zeci de clienţi ai dealer-ului Sara Motors au acuzat compania că a încasat banii fără a livra maşinile. În urma acuzelor aduse de clienţi, Suzuki România a decis încetarea contractului cu dealerul de la Timişoara. Clienţii i-au solicitat, însă, Suzuki România să intervină pentru rezolvarea pe cale amiabilă a problemei, considerând că Suzuki are o responsabilitate morală. „Noi mergem la Suzuki când mergem la un dealer”, a declarat avocatul unui grup de clienţi.

În urma zecilor de plângeri venite din partea clienţilor, Suzuki România le-a transmis clienţilor că îşi vor primi maşinile. La solicitarea „Adevărul”, Suzuki România a comunicat că se implică în rezolvarea problemei provocate de Sara Motors chiar dacă nu are nicio obligaţie legală faţă de clienţi. „Pentru Suzuki, satisfacţia clienţilor reprezintă o prioritate şi vom rămâne implicaţi prin toate demersurile în atingerea acestui obiectiv. Suzuki România nu se implică în rezolvarea problemelor Sara Motors SA. Pentru noi, doar satisfacţia clienţilor actuali şi potenţiali Suzuki este importantă. Deşi Suzuki România nu are nicio obligaţie legală în executarea contractelor încheiate între Sara Motors SA şi clienţii săi, vom livra toate autoturismele contractate. Pentru noi, fiecare caz este tratat cu aceeaşi prioritate şi profesionalism indiferent de statusul comenzii”, au transmis reprezentanţii Suzuki România.

Reprezentanţii companiei auto au oferit explicaţii şi pentru cei care au cumpărat deja maşini de la dealerul din Timişoara şi au garanţii sau revizii. „Până la numirea unui nou partener în zona Timiş, utilizatorii produselor Suzuki vor primi servicii de cea mai bună calitate apelând la ceilalţi parteneri din reţeaua de dealeri autorizaţi Suzuki”, au mai arătat reprezentanţii companiei, care au mai anunţat că un nou dealer va fi selectat „în curând”. „Suzuki România a demarat procesul de selecţie a unui nou partener. În acest moment, avem mai multe solicitări pe care le vom trata cu prioritate, zona Timiş fiind un teritoriu de referinţă pentru Suzuki. De îndată ce înaintăm cu acest proces de selecţie vom reveni cu termeni precişi”, se mai arată în răspunsurile furnizate de Suzuki România, la cererea „Adevărul”. 

CITEŞTE ŞI:

Zeci de clienţi ai unui dealer Suzuki acuză o mega-înşelăciune. Oamenii au plătit maşini noi pe care nu le pot primi

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite