VIDEO  Carrefour deschide la Slatina al treilea magazin Supeco din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul francez Carrefour Romania va inaugura, la mijlocul acestei săptămâni, cel de-al treilea său hipermarket în Slatina. Nu este însă vorba despre un magazin precum celelalte din cadrul brandului, ci e vorba despre o noutate, hipermarketul urmând să fie prototipul unui nou concept de magazin ce va funcţiona sub numele “Supeco”. El a fost amenajat în incinta bazarului Slatex de lângă sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Olt.

Modelul noului hypermarket “Carrefour Supeco” este situat între discounter şi cash&carry, care mai există doar în Spania. La noi în ţară mai există doar două asemenea magazine deschise la Târgovişte şi Rm. Vâlcea. În afară de unitatea de la Slatina, ce îşi va deschide porţile joi – 27 noiembrie (ora 07.30), un alt magazin sub această marcă va fi inaugurat până la finele anului la Giurgiu.

Hipermarketul “Supeco Slatina” a fost amenajat pe strada Crişan, în incinta bazarului Slatex/Millennium 2000 de lângă sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Olt. Lucrările pentru amenajarea acestuia au început în luna august a.c., magazinul având o suprafaţă de vânzare de aproape 1.500 mp. Zona dim imediata apropiere a noului magazin din Slatina a căpătat deja o altă faţă – mai civilizată, fiind asfaltată inclusiv parcarea bazarului vecin. Galbenul specific mărcii Supeco atrage de departe privirile trecătorilor, în interiorul magazinului putând fi lesne observată o activitate febrilă. Peste 50 de locuri de muncă au fost create cu ocazia înfiinţării acestui magazin.

Dezvoltatorii Supeco se laudă că noul magazin îşi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete şi de larg consum. Magazinele Supeco, un concept hibrid între cash&carry şi discounter, sunt operate de compania Supeco Investment, înfiinţată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deţine 90% din acţiuni) şi Artima (10% din titluri). Sortimentaţia – deşi restrânsă, este mai mult decât dublă în comparaţie cu un discounter - este formată în proporţie covârşitoare din produse alimentare, ce ocupa peste trei sferturi din suprafaţa totală. Produsele de prim preţ şi mărcile proprii (mai ales Carrefour Discount) nu monopolizează rafturile, magazinul oferind destule produse premium. “Supeco” introduce însă multe mărci noi, fără notorietate înţara noastră. Prezenţa magazinului a fost deja comunicată intens prin panouri stradale, plasate atât în interiorul oraşului, dar şi în afara sa.

Capacitatea retailerului de a veni cu preţuri mici este explicabilă prin faptul că acesta se bazează mai puţin pe aspectul vizual al produselor şi mai mult pe reducerea unor costuri importante de operare, precum sunt cele cu rafturile, mobilierul şi spaţiul de depozitare. Astfel, rafturile si vitrinele frigorifice au fost înlocuite cu o încăpere delimitată şi izolată termic, în care au fost concentrate produsele proaspete – preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume şi fructe (excepţie face carnea refrigerată, e dispune de vitrină proprie de prezentare). Nivelurile superioare ale rafturilor sunt, în fapt, spaţii de depozitare a stocurilor de marfă, iar casele de marcat nu dispun de obişnuita platformă sau bandă pentru aşezarea produselor.

Anunţul celor de la Carrefour privind inaugurarea unităţii de la Slatina vine cu puţin timp înainte ca cei de la Kaufland să deschidă şi ei a doua lor unitate în capitala Oltului. În acest moment, în Slatina, oraş cu circa 65.000 locuitori, operează toate lanţurile internaţionale de retail importante: Billa, Lidl, Kaufland, Profi, respectiv Carrefour, la care se adaugă şi Penny.

Vă mai recomandăm:

Din toamnă, un nou magazin Carrefour la Slatina

VIDEO  „Kaufland 2” Slatina, aproape de inaugurare

Slatina



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite