Din toamnă, un nou magazin Carrefour la Slatina

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul Carrefour Romania a început campania de recrutare de forţă de muncă în vederea deschiderii celei de-a doua unităţi la Slatina ce va funcţiona în cadrul unui nou concept de magazine numite “Supeco”. Acesta este un mix între discounter şi cash&carry, ce mai există doar în Spania. Noua unitate va fi amenajată în incinta bazarului Slatex de lângă AJOFM Olt.

Lucrările pentru amenajarea noului magazin al Carrefour de la Slatina au început în urmă cu o lună, când halele de pe strada Crişan ale bazarului Slatex dinspre sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Olt au fost demolate - în parte - şi reamenajate potrivit schiţelor noului concept “Supeco”. Conform autorizaţiilor Primăriei Slatina emise retalierului menţionat, noul supermarket va fi inaugurat în această toamnă.

“Noi le-am eliberat certificat de urbanism pentru amenajare interioară şi pentru publicitate, respectiv pentru firma cu numele magazinului. Deocamdată nu au depus documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie, urmează să facă şi acest demers obligatoriu. Din ce am înţeles de la dumnealor, se vor mişca foarte repede pentru a inaugura noul magazin”, a declarat Adrian Birin, arhitect-şef Primăria Slatina.

“Supeco”, numele sub care va funcţiona noua unitate a Grupului Carrefour la Slatina, reprezintă un concept nou de magazine situat între discounter şi cash&carry, care mai există doar în Spania, ţară unde a fost lansat "la apă" anul trecut. Este vorba despre un nou format de supermagazin, ce-şi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, axat pe categoria de produse proaspete şi de larg consum, o asemenea unitate oferind un număr de articole cuprins între 5.000- 7.000. Magazinele “Supeco” sunt standardizate, fiind amenajate pe o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 1.500 - 2.000 metri pătraţi.

Targetul vizat de “Supeco” este format, în special, din familiile cu venituri medii şi mici, precum şi revânzători. În ţara noastră, strategia de preţ “Supeco” vizează o poziţionare cu 5 % sub preţurile practicate de cele două formate cu care va intra în competiţie directă (disocunter şi cash & carry). Obiectivul retailerului francez pentru acest format este unul destul de îndrăzneţ, respectiv zece magazine în 2015. Desigur, acest obiectiv este condiţionat de rezultatele care vor fi obţinute de primele patru locaţii ce vor fi deschise în acest an în oraşele: Râmnicu Vâlcea, Târgovişte şi Giurgiu. Investiţia medie într-o unitate Supeco este de circa 500.000 euro.

În acest moment, în Slatina, un oraş cu circa 65.000 locuitori, operează mai multe lanţuri internaţionale de retail: Billa, Lidl, Kaufland, Profi, Penny şi Carrefour Market.

Vă mai recomandăm:

Carrefour şi-a deschis supermarket la Slatina

BILLA deschide un nou supermarket la Slatina

Slatina

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite