Primăria Oradea angajează city manager
0Se organizează concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator public, city manager. Concursul va consta într-o probă scrisă şi un interviu. Dosararele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului la sediul Primăriei municipiului.
Proba scrisă va avea loc în data de 23.04.2014, ora 10 la sediul Primăriei municipiului Oradea şi va consta în redactarea unei lucrări în vederea verificării cunoştinţelor cu privire la cele mai relevante aspecte legislative în domeniul administraţiei publice locale, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de interes local.
În cadrul interviului, concurenţii vor susţine Proiectul de management cu referire la metode, strategii, programe, proiecte, măsuri ce vor fi avute în vedere în perioada de executare a contractului de management, urmărind realizarea unui management strategic, unitar care să permită luarea deciziilor şi punerea lor în aplicare într-un timp scurt şi cu efecte benefice pentru cetăţeni. Data şi ora susţinerii interviului va fi afişată o dată cu rezultatele la proba scrisă.
Actele necesare pentru concurs, bibliografia precum şi criteriile care trebuie îndeplinite pentru înscriere pot fi găsite pe site-ul Primăriei Oradea, la adresa http://www.oradea.ro/concursuri/concurs-pentru-ocuparea-functiei-vacante-de-administrator-public-city-manager.