Din nou la târg. Capitala ArtNouveau a României şi  Băile Felix, promovate la Budapesta

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oradea si Baile Felix, promovate la Budapesta
Oradea si Baile Felix, promovate la Budapesta

La sfârşit de săptămână, Oradea va participa, alături de staţiunea Băile Felix, la Târgul Internaţional de Turism din Budapesta „Utazas -International Tourism Exhibition”, dedicat pieţei din Ungaria.

Este al doilea târg internaţional de turism la care Municipiul Oradea participă pentru promovarea ofertelor turistice ale municipiului şi staţiunii termale Băile Felix, sub forma unui pachet turistic comun complementar.

Participarea la târgul de turism se realizează prin intermediul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena (organizatorul târgului din partea României), în cadrul standului de peste 150 mp rezervat României. În cadrul târgului „Utazas – International Tourism Exhibition”, anul acesta,  România este ţara parteneră.

La fel ca şi la Viena, cele două structuri organizatoare, Autoritatea Naţională pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României  din Viena, au invitat Oradea ca oraş partener al României, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare şi de panouri publicitare în cadrul târgului.

Oferta turistică Oradea – Băile Felix, rezumată în titlul „ Capitala ArtNouveau şi a Băilor termale din România” este cuprinsă într-o broşură de promovare care pentru prima dată tratează specificitatea celor două oferte în mod unitar şi complementar

Broşura a fost concepută pentru a surprinde cât mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea sau încerca azi şi în acelaşi timp oferă diferenţierea faţă de alte oferte din regiune, prin faptul că propune atât componenta urban-culturală, încărcată de istorie (istoria Sf. Ladislau, patrimoniul cultural religios al Oradiei), cât şi componenta băilor termale şi a spa-urilor din oraş. Această ofertă este completată de numeroasele obiective turistice din judeţul Bihor, fie că vorbim de munţii Apuseni sau de peşterile Farcu sau Meziad. În cadrul târgului promovarea va insista pe moştenirea imperiului Austro-Ungar din Oradea, pe oferta deosebită a munţilor Apuseni şi nu în ultimul rând unicitatea calităţilor apelor termale din zonă.

Realizarea materialului a fost coordonată de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune.

“Această activitate este începutul unei activităţi de promovare care va viza, pe lângă pieţele externe din Austria şi Ungaria, şi piaţa internă, prin participarea la cele mai importante târguri de turism din România (Cluj Napoca, Timişoara şi Braşov). Scopul este de a creşte numărul de turişti şi implicit de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activităţi de turism”, a precizat Anca Sas, purtătorul de cuvânt al Primăriei Oradea.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite