Palatul Braunstein, noua bijuterie a Iaşului, după reabilitare. Oraşul are identitate de brand FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cupola Palatului Braunstein FOTO: Andrei Luca / Adevărul
Cupola Palatului Braunstein FOTO: Andrei Luca / Adevărul

După reabilitarea Palatului Braunstein, acesta devine un nou punct de atracţie important în centrul municipiului Iaşi.

Palatul Braunstein este noua bijuterie a municipiului Iaşi, după reabilitare. Cupola palatului oferă o imagine minunată asupra centrului oraşului, către strada Cuza Vodă, bulevardul Ştefan cel Mare, Piaţa Unirii, Cinema Victoria sau Hotel Traian. Palatul a fost reabilitat cu fonduri europene, Valoarea proiectului este de peste 22,8 milioane lei, iar contribuţia municipalităţii a fost de 320.000 lei.

"Este un proiect care a avut o istorie un pic zbuciumată. Această clădire de patrimoniu era o rană în centrul municipiului Iaşi pentru că arăta deplorabil. Această clădire monument va fi o emblemă de aici încolo. În loc de o rană va fi o emblemă. Iaşul se întregeşte cu acest proiect şi cu cele care vor urma. În lunile următoare vor fi şi alte proiecte finalizate. Putem spune că în 15 ani s-au făcut investiţii majore şi se observă o schimbare la faţă a Iaşului", a declarat directorul ADR Nord Est, Vasile Asandei, la recepţia Palatului Braunstein. 

Oraşul are identitate de brand

Noul logo al oraşului a fost lansat în cadrul unei ceremonii care a avut loc la ultimul etaj al Palatului Braunstein, iar acesta va fi regăsit în cele mai importante zone ale oraşului, dorindu-se a se crea o legătură între obiectivele turistice ale oraşului Iaşi. 

Braunstein

Palatul Braunstein / FOTO: Andrei Luca / Adevărul

 “Logo-ul scoate în faţă numele oraşului nostru într-o reprezentare sinceră şi o întoarcere spre funcţional, nu doar estetic. Un logo care îşi schimbă forma (ideal pentru animaţii în mediul digital, pentru un oraş al IT-ului), care devine cadru compoziţional pentru diferite expresii artistice şi care poate fi produs cu uşurinţă ca obiect din orice material. Conceptul funcţionează şi ca un îndemn pentru turişti de a explora timpul neliniar, într-un oraş cu un mix de contraste estetice unice”, a declarat Alexandru Munteanu, managerul agenţiei de branding care s-a ocupat de noua identitate vizuală a Iaşului. 

Identitatebrand

FOTO: Andrei Luca / Adevărul

„Un logo care îşi schimbă forma (ideal pentru animaţii în mediul digital, pentru un oraş al IT-ului), care devine cadru compoziţional pentru diferite expresii artistice şi care poate fi produs cu uşurinţă ca obiect din orice material. Conceptul funcţionează şi ca un îndemn pentru turişti de a explora timpul neliniar, într-un oraş cu un mix de contraste estetice unice”, au transmis reprezentanţii Destination Iaşi, organizaţie care se ocupă cu promovarea oraşului. 

Braunstein

FOTO: Andrei Luca / Adevărul

Vă recomandăm să citiţi şi: 

Urmează anunţarea valului 5 de sancţiuni împotriva Rusiei. În ce climat de solidaritate SUA-UE?

Care sunt pierderile probate cu imagini ale Rusiei

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite