Un bărbat a fost lovit de un tren Regio: a scăpat cu viaţă, dar starea lui este gravă
0
Un vârstnic de 89 de ani a scăpat cu viaţă dintr-un accident feroviar. Victima a fost adusă, însă, în stare gravă, la spital.
Un accident de tren a avut loc, vineri, între Staţia C.F. Vaţa şi halta de călători C.F.R. Ociu. Trenul de călători Regio care circula pe relaţia Brad – Gurahonţ a surprins în gabaritul liniei căii ferate un bărbat de 89 de ani, din comuna Vaţa de Jos.
În urma accidentului feroviar a rezultat rănirea gravă a bărbatului, căruia i-a fost secţionat piciorul stâng, în zona gambei. Acesta a fost transportat la Unitatea de Primiri Urgenţe Brad. Mecanicul trenului, un bărbat de 56 de ani, din judeţul Timiş, a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.
„În cauză, poliţiştii de la Stransporturi Feroviare Brad au întocmit dosar penal pentru vătămare corporală din culpă”, a infomat Bogdan Niţu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Hunedoara. Trenul implicat în eveniment şi-a continuat parcursul, cu o întârziere de 68 de minute faţă de graficul orar normal de circulaţie.
Vă recomandăm să citiţi şi:
Mecanicii trenului marfar cu 16 vagoane, care a deraiat în apropiere de Petroşani, anunţaseră prin staţie defecţiuni la sistemul de frânare al locomotivei, susţin surse din rândul anchetatorilor. Cei doi au murit striviţi între fiarele garniturii, după ce marfarul a ieşit de pe şine, deasupra viaductului peste DN 666, iar mai multe vagoane s-au prăbuşit în râpă.
Un tren de marfă format din 16 vagoane, aparţinând unui operator privat, a deraiat, sâmbătă după-amiază, între staţiile Baniţa şi Merişor, din judeţul Hunedoara. Aaccidentul feroviar s-a produs în zona unui viaduct, iar şase vagoane şi locomotiva trenului au căzut într-o râpă.
Anchetatorii tragediei feroviare petrecute sâmbătă s-au ferit să ofere concluzii asupra împrejurărilor în care trenul a deraiat şi a cauzat moartea celor doi mecanici. Deraierea marfarului cu 16 vagoane a dat naştere mai multor controverse. Barbu Bărbulescu, un mecanic CFR din Hunedoara, susţine că zona tragediei este cu adevărat riscantă, iar viteza de rulaj a garniturii putea depăşi 80 de kilometri pe oră.