Cât va costa întreţinerea pe timp de iarnă a drumurilor naţionale şi a autostrăzilor din vestul României
0
Au fost semnate contractele pentru dezăpezirea drumurilor naţionale din judeţele din vestul ţări, şosele aflate în administrarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara.
Drecţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara a finalizat procedurile de semnare a contractelor subsecvente pentru întreţinerea curentă pe timp de iarnă 2017-2018.
„La nivelul DRDP Timişoara, există contracte pentru toate drumurile naţionale aflate în administrare, precum şi pentru loturile de autostradă”, a informat DRDP Timişoara, care a publicat, joi, situaţia contractelor.
În judeţul Hunedoara, contractul de întreţinere a drumurilor naţionale pe timp de iarnă a fost semnat cu Asocierea SC Giga Rena SRL & SC Instal Ros SRL, având valoarea de 2.128.478 lei. Drumurile naţionae din Arad vor fi întreţinute de SC Diferit SRL, valoarea contractului fiind de 2.231.918 lei. Asocierea SC Riposta Trans SRL & SC Athos Com SRL a obţinut un contract de 2.241.417 lei, pentru drumurile din Caraş Severin. Drumurile naţionale administrate de Secţia DN Orşova vor fi întreţinute de SC Route Center Construct SRL, printr-un contract de 2.716.028 lei, iar cele administrate de Secţia DN Timişoara vor fi întreţinute de Asocierea SC Athos Com SRL & SC Riposta Trans SRL, conform contractului în valoare de 2.839.751 lei.
Tronsonul A1 Cunţa – Ilia a fost atribuit SC Diferit SRL, valoarea contractului fiind de 1.850.603 lei. Pe A1 Ilia – Remetea Mare va lucra SC Tredeco Holding SRL, valoarea contractului fiind de 2.299.067 lei, iar pe tronsonul A1 Remetea Mare – Nădlac, se va ocupa de întreţinerea pe timp de iarnă SC Tredeco Holding SRL, prin contractul de 2.045.837 lei.
Vă recomandăm să citiţi şi:
Modernizarea drumului spre Mănăstirea Prislop a costat peste opt milioane de lei şi s-a derulat în doi ani. Un sector al noii şosele a fost lărgit la trei benzi.
Constructorii Lotului al treilea al autostrăzii Lugoj – Deva au intensificat ritmul lucrărilor în zona Holdea, unde au loc cele mai complexe lucrări, susţin reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara. Drumarii speră ca până la sfârşitul acestui an, tronsonul, a cărui realizare a întârziat cu mai mult de un an faţă de terminul stabilit, să fie finalizat.
Experiment pe DN 68 A: mai multe panouri neobişnuite au fost montate pe cel mai periculos tronson al şoselei Deva – Lugoj, pentru a-i avertiza pe şoferi să circule cu prudenţă.