Noul brand al Galaţiului va fi desenat de o firmă din Bucureşti. Cu tot cu site-ul de promovare va costa 38.000 de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Galaţiul văzut de sus FOTO Arhiva Adevărul
Galaţiul văzut de sus FOTO Arhiva Adevărul

Bugetul alocat iniţial de municipalitate era de 135.000 de lei (cu tot cu TVA), însă în urma licitaţiei pe SEAP preţul a scăzut vertiginos. Deocamdată nu au fost făcut publice informaţii legate de modul concret de realizare a campaniei de branding.

Procedura de atribuire a contractului privind realizarea unui logo al Galaţiului şi a unui nou site pentru Primărie s-a încheiat

Primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, a declarat că procedura de atribuire a contractului privind branding-ul şi identitatea vizuală a municipiului s-a încheiat, fără să ştie dacă şi contractul a cărui valoare va fi de 38.000 de lei s-a semnat sau nu.

„Ştiu că s-a încheiat procedura, nu ştiu dacă este efectiv semnat contractul, nu pot să vă spun pe de rost, cred că e o societate din Bucureşti din câte ştiu eu şi s-a atribuit cu 38.000 de lei", a afirmat Pucheanu.

Primăria a scos la licitaţie proiectul ”Branding şi Identitate vizuală a Municipiului Galaţi” care prevede în principal realizarea unui logo al oraşului şi un site nou al Primărei pentru care s-a pregătit suma de 135.000 lei cu TVA, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite