Noul brand al Galaţiului va fi desenat de o firmă din Bucureşti. Cu tot cu site-ul de promovare va costa 38.000 de lei
0Bugetul alocat iniţial de municipalitate era de 135.000 de lei (cu tot cu TVA), însă în urma licitaţiei pe SEAP preţul a scăzut vertiginos. Deocamdată nu au fost făcut publice informaţii legate de modul concret de realizare a campaniei de branding.
Procedura de atribuire a contractului privind realizarea unui logo al Galaţiului şi a unui nou site pentru Primărie s-a încheiat
Primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, a declarat că procedura de atribuire a contractului privind branding-ul şi identitatea vizuală a municipiului s-a încheiat, fără să ştie dacă şi contractul a cărui valoare va fi de 38.000 de lei s-a semnat sau nu.
„Ştiu că s-a încheiat procedura, nu ştiu dacă este efectiv semnat contractul, nu pot să vă spun pe de rost, cred că e o societate din Bucureşti din câte ştiu eu şi s-a atribuit cu 38.000 de lei", a afirmat Pucheanu.
Primăria a scos la licitaţie proiectul ”Branding şi Identitate vizuală a Municipiului Galaţi” care prevede în principal realizarea unui logo al oraşului şi un site nou al Primărei pentru care s-a pregătit suma de 135.000 lei cu TVA, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.