Comunicat de presă din viitor. Cum am aflat deja ce s-a întâmplat la Târgul de Turism al României, care va avea loc în perioada 16-19 noiembrie

Comunicat de presă din viitor. Cum am aflat deja ce s-a întâmplat la Târgul de Turism al României, care va avea loc în perioada 16-19 noiembrie

Imagine de la târgul de turism FOTO Adevărul

Deşi va debuta peste trei zile, pe site-ul Târgului Naţional de Turism al României puteţi să citiţi cum cei 15.000 de vizitatori prezenţi la eveniment au fost captaţi de ofertele şi destinaţiile turistice prezentate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Târgul Naţional de Turism al României, organizat la Complexul Expoziţional Romexpo, este programat în perioada 16-19 noiembrie. Cu toate acestea, conform prezentării care poate fi citită luni, 13 noiembrie, pe site-ul oficial al expoziţiei, „cele mai bune oferte şi destinaţii turistice, prezentate de companiile din România şi din străinătate, au captat, timp de patru zile, atenţia celor 15.000 de vizitatori prezenţi la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României, eveniment ce a avut loc în perioada 16-19 noiembrie 2017, în Centrul Expoziţional Romexpo”.

Comunicatul de presă din viitor continuă cu un citat generos din Mihai Costris, Director General Romexpo S.A. care ne spune că a fost încântat de ceea ce s-a întâmplat la târgul care nu a început încă. „Făcând bilanţul acestei ediţii, pot spune că a fost una marcată de noutăţi, atât din partea noastră, a organizatorilor, cât şi din partea expozanţilor şi sper că acestea au fost pe placul publicului”.

De fapt, aproape tot comunicatul nu este altceva decât copia comunicatului din anul 2016 al Romexpo, dat publicităţii la finalul Târgului de Turism de anul trecut şi publicat de revista „Gazeta Afacerilor”, a Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj.

Singurele date modificate în comunicatul din 2017 sunt cele legate de perioada desfăşurării expoziţiei, acestea fiind scrise corect, 16-19 noiembrie 2017. De asemenea, comunicatorul Romexpo a tăiat un pasaj întreg din comunicatul de anul trecut în care era un citat din Aurelian Marin, preşedinte ANAT, care vorbea despre numărul mare de vizitatori.

Conform comunicatului din viitor, mai aflăm că „cele mai vândute pachete au fost cele pe chartere, în destinaţii precum Grecia, Turcia, Spania, Egipt, dar şi circuitele în China, Antarctica şi Africa de Sud. De asemenea, Bulgaria a fost una dintre cele mai căutate destinaţii, pentru care s-au achiziţionat multe pachete turistice, însă şi pentru litoralul românesc au existat foarte multe cereri”.

Printscreen-ul comunicatului de pe site-ul Târgului de Turism al României:

Pe aceeasi temă:

Expoziţie de fructe şi seminţe la Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii din Galaţi. Vizitatorii vor putea admira castravetele-jeleu şi fructul de permison

Expoziţie itinerantă cu "Cărţile eroilor şi ale războiului". Proiectul ajunge şi la Soveja

citeste totul despre: