Omul cu „cel mai bun job din lume“ vine să descopere Alba Iulia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ben Southall a ajuns celebru, după a ce a reuşit să câştige competiţia pentru ocuparea „celui mai bun job din lume“. De atunci, englezul călătoreşte în cele mai interesante locuri de pe glob. Pe lista destinaţiilor sale se află şi Alba Iulia, Cealaltă Capitală a României.

Competiţia câştigată de Ben Southall avea un scop precis: găsirea celui mai bun administrator al insulei Hamilton, situată în paradisul turistic al Marii Bariere de Corali (Australia). Premiul pus în joc: 150.000 de dolari australieni (105.000 dolari americani). Nu-i de mirare că în concurs s-au înscris 34.684 persoane. Şi fişa postului ocupat de Ben Southall era mai mult decât atractivă: plimbări pe plaje de vis, scufundări, plimbări cu barca, monitorizarea balenelor, hrănirea peştilor exotici, cazare într-o locuinţă de lux, transport gratuit între insule.

În schimb,  britanicul a primit responsabilitatea promovării „paradisului“ pe care îl administra: documentarea permanentă şi „alimentarea“ unui blog cu conţinut cât mai atractiv care să fie preluat de mass-media şi social media la scară globală, conţinut ilustrat cu fotografii şi imagini profesioniste.

image

„În fiecare zi, a fost o experienţă diferită: jet ski, şedere în staţiunile de cinci stele, scufundări-şi apoi să scrii despre asta“, aşa îşi descrie Ben Southall experienţa din paradisul australian pentru www.bbc.com

Vine să descopere Cealaltă Capitală a României

După terminarea contractului, a devenit ambasador al agenţiei Queensland Tourism şi a rămas în Queensland. De atunci, călătoreşte în întreaga lume.

image

Potrivit blogului de turism al Municipiului  Alba Iulia, în vara anului 2017, Ben Southall va fi timp de două săptămâni va fi la Alba Iulia, alături de soţia sa. Străinii sunt interesaţi să descopere Cetatea Alba Carolina, brandul oraşului Alba Iulia, dar şi bijuteriile arhitectonice din incinta fortificaţiei, să cunoască gastronomia, să afle lucrurile unice ce se pot face în Alba Iulia şi împrejurimi şi pentru care merită să vii până aici. Altfel spus, să „guste“ din cultura locală.

„Toate drumurile duc la Roma” se spune în Italia. La fel de celebră este şi sintagma „Orice român trebuie să ajungă măcar o dată în viaţă la Alba Iulia. Altfel spus, Alba Iulia este un oraş al emoţiilor, un spaţiu care nu lasă indiferent vizitatorul, îl transpune într-o poveste. Este povestea unui oraş cu o moştenire romană de excepţie (n.a.capitală a Daciei romane), care a cunoscut glorie în perioada medievală (n.a. capitală a Principatului Transilvaniei, capitală în vremea lui Mihai Viteazul), iar în timpurile moderne a devenit „Oraşul Unirii“, simbol al  unificării pentru România. Este motivul pentru care Alba Iulia este privită, de aproape o sută de ani, drept capitala simbolică a României. Sloganul turistic al oraşului este „Cealaltă Capitală” şi face trimitere la momentul 1 Decembrie 1918, când la Alba Iulia s-a hotărât Unirea Transilvaniei cu România.

Alba Iulia este în avangardă şi în prezent. Este un oraş modern, bine administrat, care punctează premieră după premieră într-o mulţime de domenii: de la atragere de fonduri europene la marketing de oraş, de la transport ecologic la tehnologii smart city. Este primul oraş din Romania cu un pachet de „bun venit“ pentru turiştii romani si straini. Vorbim de un set complet de unelte de marketing: social media, blog, aplicatii mobile, infokiosk-uri. Turistii straini interesati de Alba Iulia au la indemana http://www.visitalbaiulia.com, dar şi https://www.facebook.com/visitalbaiulia/.

Vizita lui Ben Southall şi a soţiei sale în Alba Iulia poate fi sinonimă cu prezenţa municipiului Alba Iulia pe cunoscutul blog Best Life in the World“,  alături de destinaţii din India, Nepal, Singapore, Thailanda, Africa de Sud, Turcia, Georgia. Este unul dintre canalele online pe care scriu Ben şi Sophee Southall.

În plus, imagini profesionale şi poveşti interesante despre Alba Iulia şi împrejurimi ar putea „popula“ şi conturile lui Ben şi Sophee de pe Facebook, Twitter, Instagram, care sunt în atenţia internauţilor din întreaga lume.

image

Ben Southall are colaborări cu canale Tv precum National Geographic, BBC, Travel Channel, NASA, Channel 7.

Cine este Ben Southall

Britanicul se prezintă ca aventurier, journalist de turism, organizator de expediţii, câştigător al concursului The Best Job in The World“ şi autor al cărţii cu acelaşi titlu.

Impactul campaniei  „The Best Job in The World“

Campania a avut o acoperire media estimată la o valoare de peste 200 de milioane $, în condiţiile unui buget de 1.2 milioane $. Subiectul a fost abordat în reportaje CNN, documentare BBC, articole în reviste prestigioase, precum Time. Candidaţii, 34.684 la numnăr au generat 610 ore de conţinut video. Cele mai apreciate filmuleţe le puteţi viziona aici.

Pe parcursul celor 56 zile de campanie site-ul http://blog.queensland.com a avut aproape 7 milioane de vizitatori, peste 45 de milioane de vizualizări de pagină. Şi afişările pe Google sunt impresionante. Sintagma „best job in the world island” a avut în jur de 52 de milioane de afişări, din care peste 200.000 articole pe bloguri şi în jur de 4.000 de ştiri în presă.

Citiţi şi:

Reţeta caşcavalului maturat în vin roşu de casă. Delicatesa 100% românească se prepară la o fermă din judeţul Alba

Pentru prima dată în viaţă, doi bătrâni de 80 de ani din Apuseni au lumină în case

Cum era leul românesc înainte de Marea Unire. Anul în care moneda naţională a fost la paritate cu francul şi mai tare ca dolarul

Machetele de artă făcute în România care ajung să valoreze şi peste 1.000 de euro. Cum lucrează maeştrii în modelism

Colonelul Victor Rusu, „spaima ruşilor“, specializat în atacuri prin surprindere. Ruşii au pus recompensă pe capul său

Pe ce se cheltuia bugetul României în 1929. Alocarea pentru Educaţie ajungea în perioada interbelică la 13%

    

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite