Articol publicitar

Hotel Mercur Minerva Family Club din Mamaia, un proiect salvat cu ajutorul instanţelor

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
x

După cinci ani de operare în forţă, cel mai de succes complex de vacanţă pentru familiile cu copii din Mamaia intrase în blocaj. În toamna lui 2016, proprietarul hotelului a reziliat abuziv contractul cu firma care avea drepturile de folosinţă şi a schimbat total conceptul de Family Club. În urma unor hotărâri executorii ale instanţelor, dreptul de folosinţă a complexului a revenit companiei care i-a adus notorietate în piaţa de turism.

Proiect de succes în Mamaia – paradis pentru familiile cu copii

Povestea de succes a complexului Mercur Minerva Family Club, unul dintre cele mai îndrăgite hoteluri pentru familiile cu copii de pe litoralul românesc, a început în 2012, atunci când Mareea Hotels i-a schimbat complet profilul turistic si l-a scos din paragina în care se afla. În cinci ani de operare noul concept Mercur-Minerva Family Club a reprezentat un model de management, fiind printre puţinele structuri de cazare în sezonul estival cu grad de ocupare 100%, timp de 3 luni pe an.

Cu investiţii totale de peste 3.000.000 de euro în reamenajarea complexului, Mareea Hotels a adunat între 2012 şi 2016 câteva superlative interesante pentru o piaţă de turism în care încă nu întâlnim proiecte performante chiar la tot pasul. În acest interval de timp, aproximativ 350.000 de turişti români şi străini i-au călcat pragul şi peste 150.000 de copii s-au putut bucura, printre altele, de cea mai numeroasă echipă de animatori, reuniti sub conceptul MeMi Summer Club, sau de cea mai mare plajă amenajată pentru cei mici, din Mamaia.

Mareea Hotels câştigă în instanţă dreptul unic de folosinţă a complexului Mercur-Minerva

În 2016 însă, între Marian Sorin Fati, proprietarul complexului Mercur-Minerva, şi Mareea Hotels, compania care avea un antecontract de vanzare - cumpărare  a structurii de cazare pe 25 de ani, implicit şi dreptul de folosinţă, a apărut o ruptură ireconciliabilă. Marian Sorin Fati a decis să rezilieze unilateral contractul şi să reintre în posesia hotelului, fapt ce a provocat insolvenţa Mareea Hotels.

Compania a dat proprietarul în judecată şi în urma unui şir de procese câştigate pe linie, soldat cu cinci decizii succesive favorabile, înstanţa a decis în data de 28 iunie 2017, prin soluţia executorie pronunţată de către judecătorul sindic prin hotărârea 387/2017, din cadrul Tribunalului Hunedoara în dosarul nr. 172/97/2017/a6, că în baza antecontractului de vânzare-cumpărare încheiat în 2015, Mareea Hotels este ”unicul titular al dreptului de folosinţă asupra hotelurilor din cadrul complexului Mercur-Minerva.

Vom intra în hotel cel târziu în jurul datei de 25 iulie

Toate contestaţiile lui Marian Sorin Fati în cadrul proceselor au fost respinse, explică situaţia Marius Usturoiu, administratorul special de la Mareea Hotels.  În acest moment suntem singurii care putem desfăşura activităţi economice în complex şi ne pregatim să repornim proiectul cât mai repede. Din păcate, domnul Fati refuză să ne predea hotelul, astfel că acum am început demersurile prin forţa de constrângere a statului, executorii judecătoreşti şi organe ale poliţiei judiciare, pentru a reintra efectiv în drepturi prin executare silită.

Din estimările noastre, Family Club Mercur-Minerva va reveni în forţă, aşa cum l-au cunoscut şi l-au îndrăgit sute de mii de români, cel mai târziu la 25 iulie 2017. Este o preluare în plin sezon şi vom face tot posibilul să fim încă de a doua zi gazde la fel de bune şi de primitoare ca întotdeauna, astfel încat niciun oaspete să nu fie afectat.”

Vacanţele a sute sau mii de turişti sunt incerte

Totodată, însă, Marius Usturoiu trage un puternic semnal de alarmă privind vacanţele a sute sau mii de români care au achiziţionat pachete turistice la Mercur-Minerva prin Wiena Club, firma lui Marian Sorin Fati: ”De când a luat în mod abuziv  hotelul în folosinţă, domnul Fati a început să oferteze şi să vândă pachete turistice, deşi între noi existau litigii pe rolul instanţelor, deci nu avea nicio garanţie că poate onora acele servicii în acest sezon. Mai mult, deşi instanţa s-a pronunţat cu privire la dreptul de folosinţă asupra hotelului prin hotărare executorie cu o lună de zile în urmă , dumnealui a continuat să vândă şi probabil vinde şi acum servicii turistice către clienţi!!!

Acum, stau şi mă întreb: cum vor beneficia de vacanţă cele câteva sute sau mii de turişti care au plătit banii unei companii care, cel mai târziu în 2-3 saptamani, va înceta să opereze hotelul? Ce se va întâmpla cu ei? Noi i-am propus domnului Fati, după ce dumnealui a pierdut în instanţă, să procedăm la predarea operării hotelului pe cale amiabilă şi să găsim o soluţie de comun acord şi pentru acei turişti cărora dumnealui le-a încasat banii de vacanţă. Din păcate ne-am izbit de refuzul total al lui Marian Sorin Fati pentru a soluţiona elegant situaţia şi ne temem că toţi aceşti turişti despre care vorbeam vor rămâne fără vacanţa de vară.”

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite