CUSTO BARCELONA® reinventează convenţiile design-ului pentru NESCAFÉ® Dolce Gusto®
0Spiritul Barcelonei şi culorile îndrăzneţe vor electriza spaţiul casei tale cu ajutorul noului model NESCAFÉ® Dolce Gusto® Piccolo, ediţie limitată by Custo Barcelona®, care propune o viziune nouă asupra design-ului.
Reinterpetarea convenţiilor în viziunea designerilor spanioli te va determina să afirmi Cafeaua nu este doar neagră, cafeaua poate fi spectacol – un spectacol de culori.
Designerii spanioli s-au jucat cu spaţiul şi noţiunile de design tocmai pentru a demonstra că în acest sezon obiectele devin extensii ale personalităţii şi ne încurajează să ne exprimăm în culori puternice, ce ne vor scoate din anonimat.
NESCAFÉ® Dolce Gusto® Piccolo nu s-a oprit doar la a colora fiecare zi cu noi specialităţi, ci a transformat cafeaua într-un design item, care face din orice loc un spaţiu de joacă. Astfel, sistemele NESCAFÉ® Dolce Gusto® sunt de fiecare dată un element care oferă oricărui interior o notă jucăuşă şi suprinzătoare.
Culoarea a fost şi numitorul comun al lansării noului model semnat de Custo Barcelona® pentru NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Evenimentul a stat sub semnătura lui Marius Manole, care i-a transformat pe spectatori în actori. Scena de teatru a devenit astfel locul în care obiectele pot transmite emoţie, demonstrând că design-ul este cel care determină spaţiul şi nu spaţiul este cel care determină designul.
“Noul aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto® Piccolo by Custo Barcelona este pata de culoare ce va oferi un nou look oricărui interior. Culorile vii şi liniile îndrăzneţe specifice designerilor Custo Barcelona se potrivesc cu “personalitatea” NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Modelul lansat astăzi în ediţie limitată reprezintă o provocare pentru a explora convenţiile şi de a găsi metode creative, de a le reinventa permanent. În plus, design-ul distinctiv este completat de calitatea deosebită a băuturilor, datorită presiunii profesionale de până la 15 bari, specifică gamei NESCAFÉ® Dolce Gusto®.”, declară Andreas Kouroumalis, Business Unit Manager Beverages Nestlé România.
Aşa cum te-a obişnuit deja, jucăuşul NESCAFÉ® Dolce Gusto® Piccolo îţi va prepara peste 20 specialităţi de băuturi în mai puţin de un minut. Tot ce trebuie să faci este să îţi alegi specialitatea preferată dintre Cappuccino, Cappuccino Skinny, Chococino, Caffe Lungo, Lungo Intenso, Lungo Mild, Lungo Decaf, Cortado, Cortado Decaf, Espresso, Espresso Barista, Espresso Intenso, Espresso Decaffeinato, Chai Tea Latte, Latte Macchiato, Latte Macchiato Unsweetened, Caramel Latte Macchiato, Mocha, Nesquik sau Cafe au Lait. Toate specialităţile oferite de NESCAFÉ® Dolce Gusto® reinventează convenţia cafelei, demonstrând: cafeaua nu este doar neagră, cafeaua poate fi diversitate.
Despre NESCAFÉ® Dolce Gusto®
Sistemele de bauturi NESCAFÉ® Dolce Gusto® permit prepararea celor mai diverse băuturi: Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato, Chococino, Espresso, Cortado, Espresso Intenso, precum şi noile arome Fredo Cappuccino şi Nestea Ice Tea. Aparatele sunt disponibile pe piaţa din România în mai multe variante: NESCAFÉ® Dolce Gusto® Melody 3 Automat şi Manual, NESCAFE® Dolce Gusto® Circolo, NESCAFE® Dolce Gusto® Piccolo şi NESCAFE® Dolce Gusto® Genio. Sistemul inovativ al aparatului permite prepararea celor mai gustoase băuturi, în orice moment al zilei şi în cel mai scurt timp. Cu NESCAFÉ® Dolce Gusto® este nevoie de mai puţin de un minut pentru a obţine o băutură plină de gust şi cu personalitate. Capsulele vidate se transformă, urmând 3 paşi simpli, într-una dintre cele peste 20 de variante de băuturi pe gustul fiecăruia.
Despre Nestlé
Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondată în anul 1866 de către Henri Nestlé şi este astăzi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, fiind prezentă în 86 de ţări, cu 468 de fabrici şi un număr de 330.000 angajaţi. Nestlé a pătruns pe piaţa românească în 1995, în momentul de faţă având peste 1000 de angajaţi.
Despre Custo Barcelona
Fraţii Dalmau, Custo şi David, au creat brand-ul Custo Barcelona la începutul anilor 80, după o călătorie extinsă în jurul lumii. Călătoria le-a permis să descopere o întreagă paletă de viziuni culturale şi artistice, care au fost sursă de inspiraţie. Stilul abordat de surferii din California a reprezentat punctul de plecare pentru asocierile inedite de culori şi texturi pentru care brandul este recunoscut la nivel mondial.