Cosmeticele de care româncele nu se pot lipsi: câţi bani sunt dispuse să scoată din poşete ca să fie cochete
0
Rutina de înfrumuseţare a unei femei presupune şi anumite produse cosmetice, iar în cazul româncelor există trei de care cu greu se pot lipsi, după cum arată o analiză realizată de unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare.
Suma medie pe care o femeie o alocă pentru achiziţionarea produselor de înfrumuseţare necesare ajunge la circa 500 lei şi cheltuie această sumă, în medie, o dată la trei luni, arată o analiză realizată recent.
„Dacă în urmă cu 5-7 ani femeile preferau să-şi cumpere cât mai multe produse de înfrumuseţare, în ultima perioadă, datorită varietăţii foarte mare de branduri şi cosmetice disponibile pe piaţă, clientele au început să-şi selecteze mai atent produsele necesare şi să reducă numărul acestora, în favoarea calităţii”, a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle Sole Luxury Boutique.
Fondul de ten, rujul şi rimelul sunt „sfinte”
De asemenea, cele mai frecvente trei produse ce se găsesc în coşul de cumpărături de cosmetice sunt fondul de ten, un ruj şi un produs pentru ochi, cel mai adesea fiind vorba de un rimel. În ceea ce priveşte împărţirea bugetului, fondurile de ten ocupă cea mai mare pondere, reprezentând circa 25% din totalul sumei alocate. Următoarele produse pentru care româncele alocă sume mai mari de bani sunt rujurile şi produsele pentru înfrumuseţarea ochilor.
„Explicaţia este destul de simplă. Tendinţele din ultimii ani au promovat un look natural, în care accentul se pune pe un ten curat şi sănătos, atent accentuat de o pată de culoare pe buze sau în zona ochilor”, după cum explică reprezentanta companiei. De asemenea, potrivit acesteia, acestea sunt şi cel mai frecvent înlocuite produse, durata lor de viaţă fiind de maximum 3 luni, perioadă în care fie sunt epuizate, fie sunt înlocuite din dorinţa de a încerca ceva nou.
În plus, în funcţie de stilul de înfrumuseţare preferat de fiecare femeie în parte, aceste trei produse de bază sunt adesea completate de farduri, pudre şi creme de ten hidratante sau antiaging. Mai mult, unul dintre produsele care a câştigat o popularitate aparte în ultima perioadă şi care se află, de asemenea, pe lista celor mai cumpărate produse, este tuşul negru, un înlocuitor excelent al creionului dermatograf.
„Analizând tendinţele prezentate la începutul anului în cadrul Săptămânilor de Modă, se poate observa că look-ul clasic, natural, va domina şi anul acesta, punându-se un accent sporit pe nuanţe deschise în alegerea rujurilor, dar pe culori mai vii în ceea ce priveşte fardul de pleoape”, a menţionat Angela Ţiboc.
În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţie, Angela Ţiboc afirmă faptul că vânzările din magazinele fizice sunt mai mari decât cele realizate în shop-ul online, în cea de-a doua ipostază femeile apelând doar în cazul în care au testat deja produsul în magazin sau l-au mai folosit anterior.