Volvo Retail Experience şi Volvo Personal Service debutează în România prin dealer-ul Primus Auto

0
Publicat:
Ultima actualizare:
volvo primus auto

Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România, inaugurează un concept de showroom & service revoluţionar în urma unei investiţii de peste 1.000.000 euro. Ideea noului spaţiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE).

Ambele se înscriu în misiunea brandului de a face viaţa clienţilor mai simplă şi mai sigură şi, totodată, de a inova constant. Transparenţa, încrederea şi respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor doua concepte, eliminând unele dintre barierele percepute în relaţia dealer-client.

Volvo este mai mult decât un producător auto, este un brand care gravitează în jurul oamenilor şi al nevoilor lor. Într-o societate în care aşteptările clienţilor sunt în continuă schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reuşeşte să se menţină printre principalii jucători pe piaţa auto şi să răspundă cerinţelor tot mai mari cu servicii pe măsură. Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE) demonstrează încă o dată că omul este cel care stă la baza viziunii Volvo. Noua abordare Volvo are rolul de a uşura viaţa clientului şi de a transforma o obişnuită revizie, spre exemplu, într-o experienţă cu totul aparte. Respectăm timpul preţios al clientului, de aceea VPS şi VRE înseamnă de fapt servicii personalizate, rapide şi eficiente”, a declarat Alexandru Florescu, Managing Director, Primus Auto.

Întreţinerea maşinii devine mai simplă cu Volvo Personal Service

Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eşantion de 1 milion de clienţi, relaţia, timpul şi soluţionarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacţie. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare şi eficientă în materie de service auto şi aduce un plus de valoare la nivel de experienţă şi satisfacţie pentru clienţii Volvo. Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experienţă completă, sub două concepte unice - Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE).

Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanţă fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepţia maşinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.

Pe durata reparaţiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spaţiu primitor şi confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură şi de flexibilitate în stabilirea programării şi îşi poate alege ora de check-in în service în funcţie de programul său.

Un alt element de noutate, unic pe piaţa de profil este păstrarea aceluiaşi tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparaţii. Clientul va intra în posesia cărţii de vizită a tehnicianului alocat şi îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service şi construirea unei relaţii cu cel care are grijă de automobil.

Cu Volvo Retail Experience, timpul de aşteptare este o plăcere

Misiunea Volvo se adresează direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente şi personalizate. În acest context, Volvo Retail Experience devine o componentă de bază.

Cât timp sunt efectuate reparaţiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spaţiu inspirat din stilul şi cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist şi este caracterizat de un mix de materiale naturale şi mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă şi confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradiţională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanţii Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar şi o zonă de joacă pentru copii.

Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE) completează abordarea inovatoare şi viziunea progresivă a brandului. Fondat în 1927, Volvo Cars a creat zeci de inovaţii, unele dintre acestea schimbând lumea. Misiunea Volvo Cars este de a face viaţa oamenilor mai uşoară, mai sigură şi mai bună, concentrându-se pe trei valori: siguranţă, calitate şi grija faţă de mediul înconjurător.

Staţii de încărcare pentru maşini electrice şi hibride

În contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre susţinătorii vehiculelor eco şi, în noul showroom Primus Auto, posesorii de maşini electrice şi hibride beneficiază gratuit de două staţii de încărcare. Tot aici, aceştia pot realiza o gamă largă de servicii destinate întreţinerii maşinii, Primus Auto punându-le la dispoziţie suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto răspunde nevoilor tot mai mari din sectorul maşinilor electrice şi hibride şi oferă reparaţii şi lucrări de mentenanţă la standard înalt.   

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite