Germania: lanţul de magazine Lidl renunţă la brandul Coca-Cola

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Coca-Cola, Sprite, Fanta şi alte băuturi răcoritoare foarte populare, produse în cadrul companiei Coca-Cola, au dispărut de pe rafturile unor supermarketuri Lidl încă de la începutul acestei săptămâni. FOTO Patrick Pleul
Coca-Cola, Sprite, Fanta şi alte băuturi răcoritoare foarte populare, produse în cadrul companiei Coca-Cola, au dispărut de pe rafturile unor supermarketuri Lidl încă de la începutul acestei săptămâni. FOTO Patrick Pleul

Lanţul de magazine Lidl din Germania a început să scoată de pe rafturile sale toate produsele fabricate de compania Coca-Cola, fiind o consecinţă a unui „război al preţurilor” între supermarketurile din ţară care împart aceeaşi piaţă.

Coca-Cola, Sprite, Fanta şi alte băuturi răcoritoare foarte populare, produse în cadrul companiei Coca-Cola, au dispărut de pe rafturile unor supermarketuri Lidl încă de la începutul acestei săptămâni, urmând ca în zilele următoare să fenomenul să ia amploare.

„Nu a fost posibil să ajungem la strategie de marketing comună cu Lidl”, a confirmat un reprezentant al filialei Coca-Cola din Germania, citat de ziarul online The Local”.Astfel, compania va pierde şansa de a-şi vinde produsele în toate cele 3.300 de magazine Lidl din ţară.

Înainte de a renunţa la brandul Coca-Cola, Lidl a redus preţul sticlei Coc-Cola de 1,25 litri la 10 cenţi, mişcare ce nu a fost agreată de reprezentanţii companiei americane. Coca-Cola a refuzat să accepte presiunile făcute de Lidl, lanţ comercial care se luptă să obţină profit în lupta cu ceilalţi competitori.

Potrivit presei germane, strategia abordată de Lidl este una neobişnuită pentru acest lanţ de magazine, în timp ce experţii în comerţ au spus că reprezentanţii Lidl s-au înscris într-un „joc de putere”. Tot ei sunt de părere că produsele Coca-Cola se vor întoarce pe rafturi în următoarele săptămâni.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite