„Vocea României“ şi „X Factor“, din nou în ringul audienţelor: show-ul de la Pro TV a învins emisiunea de pe Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-urile „Vocea României“, difuzat de Pro TV, şi „X Factor“, de la Antena 1, au fost pentru a doua oară în luptă directă pentru locul fruntaş în clasamentul audienţelor, iar învingător a ieşit, la fel ca săptămâna trecută, spectacolul vocilor de la Pro TV, care a fost urmărit, la nivel naţional, de peste două milioane de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro.

Cel de-al treilea episod al competiţiei „Vocea României“ s-a impus şi de această dată, fiind lider de audienţă pe toate cele trei segmente – naţional, urban şi comercial –, depăşind astfel, în intervalul orar 20:30 – 22:30, show-ul „X Factor“, difuzat de Antena 1. 

Mai mult decât atât, diferenţele dintre cele două posturi au fost mai mari decât săptămâna trecută, când programele au obţinut cifre de audienţă apropiate (pe targetul urban Antena 1 a fost doar la un punct de rating distanţă de postul din Pache Protopopescu), după cum scrie şi Paginademedia.ro

Astfel, ediţia de aseară, 26 septembrie, a  show-ului „Vocea României“ a ţinut în faţa micilor ecrane un număr vizibil mai mare de telespectatori faţă de al doilea episod din „X Factor“. Totuşi, emisiunea de la Antena 1 a durat cu o oră mai mult, interval în care a reuşit să surclaseze postul Pro TV, care a difuzat filmul „Pathfinder - Între două lumi“.

Aşadar, la nivel naţional, „Vocea României“ a fost urmărită în fiecare minut de peste două milioane de români, ceea ce înseamnă 11 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă, în timp ce „X Factor“ s-a clasat pe locul secund, cu puţin peste 1.300.000 de telespectatori pe minut (7,2 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă), potrivit datelor furnizate de Paginademedia.ro

Pe segmentul urban, peste un milion de orăşeni (11,7 puncte de rating şi 22,5 cotă de piaţă) au ales „Vocea României“, în timp ce alţi 817.000 (8,1 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă) i-au urmărit pe Ştefan Bănică Jr, Horia Brenciu şi Delia Matache, la Antena 1.

Clasamentul a rămas neschimbat şi în ceea ce priveşte segmentul comercial, cu 13,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,9%, ceea ce s-ar traduce în 688.000 de telespectatori, Pro TV a reuşit să se menţină în topul preferinţelor. Show-ul de la Antena 1 a atras 409.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ceea ce înseamnă 8,1 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă, potrivit Paginademedia.ro. 

<b>„Vocea României“ vs. „X Factor“</b>

Episodul al treilea „Vocea României“ a fost marcat de concurenţi deloc lipsiţi de experienţă într-ale muzicii: de la Aliona Munteanu, reprezentanta Moldovei la ediţia din 2013 a competiţiei Eurovision, până la fiul cunoscutului Mircea Rusu, autorul piesei „Omu' bun şi pomu' copt“, şi o Marilyn Monroe care este solistă de muzică tradiţională românească. Aşadar, la sfârşitul ediţiei de aseară, Marius Moga şi-a completat echipa cu Florentina Mihai, Maria Constantin şi Florian Rus, în timp ce Smiley a fost ales de Tiberiu Albu Gherasim, Aliona Munteanu şi Fabian Sasu, Loredanei i s-a alăturat Angela Vescu, iar Tudor Chirilă merge mai departe cu Elena Javelea şi Anca Elena Petcu. 

De cealaltă parte, al doilea episod din „X Factor“ a însemnat o nouă serie de emoţii şi voci de aur. De data aceasta, durul Ştefan Bănică Jr a fost impresionat de talentul şi povestea unui tânăr de 16 ani care a ales să intre în concurs cu piesa „Cum am ajuns să te iubesc“, din repertoriul tatălui artistului. De remarcat a fost şi revenirea celebrei Veronica Fermecătoarea care şi-a aruncat farmecele asupra lui Brenciu. Denis Borovină, Silviu Murariu, Helena Abegaz, grupul Sydio 7, Elena Petcu, Constantin CObilean, Iuliana Dobre, Rafaelo Varga şi Miruna Buză sunt concurenţii care au reuşit să convingă juriul că merită să intre în cursa pentru marele premiu, în valoare de 100.000 de euro. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite