„Vocea României Junior“, câştig important de telespectatori: show-ul de la Pro TV a devansat „iUmor“ în audienţe
0„Vocea României Junior“ a reuşit să devanseze „iUmor“ şi să câştige un număr important de telespectatori de la o săptămână la alta.
A treia ediţie a show-ului „Vocea României Junior“ a reuşit să pună Pro TV în fruntea audienţelor, după ce în urmă cu o săptămână „iUmor“ făcea ca Antena 1 să conducă topurile. Antena 1, cu „iUmor“, a obţinut audienţe asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, însă Pro TV şi Kanal D au înregistrat creşteri, evidenţiază paginademedia.ro. „Vocea României Junior“ a câştigat jumătate de milion de telespectatori de la o săptămână la alta.
Astfel, la nivel naţional, Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de telespectatori, cu un plus de 500.000 de telespectatori faţă de ediţia precedentă, când show-ul a fost depăşit de prima ediţie „iUmor“. Kanal D, cu Roata Norocului pe interval, a fost pe doi, cu 1,7 milioane de privitori. În minutul de maximă audienţă de la 20,53, peste 2,4 milioane de români au ascultat vocile noii generaţii, arată Pro TV într-un comunicat.
Antena 1 a avut poziţia a treia cu a doua ediţie iUmor, având o medie de 1,3 milioane de persoane, asemănătoare cu ediţia de debut. DigiSport1 a intrat în top, pe locul cinci, cu o medie de 640.000 de telespectatori, cu difuzarea meciului dintre FCSB şi CFR Cluj, scrie aceeaşi sursă citată.
La nivel urban, Pro TV a avut 992.000 de telespectatori, cu un plus de 200.000 faţă de săptămâna trecută. Locul doi pentru Antena 1, cu aproape 789.000 de telespectatori în medie şi locul trei pentru Kanal D, care a avut 583.000 de telespectatori.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut 507.000 de telespectatori, iar Antena 1 a avut cifre foarte apropiate, 491.000 de telespectatori, pe locul doi. DigiSport1 a trecut pe locul trei, cu 219.000 de telespectatori, în locul postului Kanal D, care a căzut pe locul patru, cu 214.000 de telespectatori.