Pro TV a primit o lecţie de viaţă: noua emisiune de „fake reality“ a dus la pierderea telespectatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Odată
cu difuzarea primului episod din „Lecţii de viaţă“, Pro TV a
căzut pe locul secund pe segmentul audienţelor din întreaga ţară
FOTO Arhivă
Odată cu difuzarea primului episod din „Lecţii de viaţă“, Pro TV a căzut pe locul secund pe segmentul audienţelor din întreaga ţară FOTO Arhivă

Pro TV a înregistrat o scădere în audienţe după prima difuzare a „fake reality-ului“ „Lecţii de viaţă“, postul pierzând prima poziţie în favoarea Antenei 1 înainte şi în timpul zonei de prime-time. Atât „La Măruţă“, cât şi ştrile prezentate de Andreea Esca au pierdut telespectatori.

Pro TV a avut de suferit la nivelul audienţelor în intervalul de prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă) după decizia de a implementa un show de „fake reality“ între orele 18:00 şi 19:00. Astfel, odată cu difuzarea primului episod din „Lecţii de viaţă“, Pro TV a căzut pe locul secund pe segmentul audienţelor din întreaga ţară, la distanţă mare faţă de Antena 1, care a urcat pe primul loc, iar la audienţele de pe oraşe postul de pe bulevardul Pache Protopopescu a fost depăşit şi de Acasă TV, scrie paginademedia.ro.

Pro TV, depăşit de Antena 1 şi Acasă TV

Cu o audienţă mai mică înainte de începerea ştirilor de la ora 19:00, Pro TV a pierdut prima poziţie şi pe durata derulării jurnalului. „Ştirile Pro TV“ au fost la nivelul întregii ţări pe locul al treilea, pe locul doi la oraşe, dar au avut prima poziţie pe comercial, specifică aceeaşi sursă. Astfel, audienţa ştirilor prezentate de Andreea Esca a fost la jumătate faţă de săptămâna trecută, iar emisiunea lui Cătălin Măruţă a avut o audienţă cam la jumătate faţă de media pe care o făcea la o oră normală.

Ştirile prezentate de Andreea Esca au avut o medie de 1,4 milioane de telespectatori, în timp ce doar cu o săptămână în urmă media era de aproximativ două milioane de telespectatori. „Ştirile Pro TV“ şi-au păstrat prima poziţie doar pe targetul comercial, iar la nivel urban au fost pe locul al treilea.

Antena 1 a fost lider la nivel naţional pe intervalul 18:00 - 19:00, timp în care a fost difuzată emisiunea „Acces Direct“. Postul din Băneasa a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut, iar Pro TV a fost pe locul al doilea, cu cifrea la jumătate faţă de Antena 1: 768.000 de telespectatori.

La nivel urban, „Lecţii de viaţă“ s-a clasat pe locul al treilea, cu 310.000 de telespectatori pe minut, după Antena 1 (836.000 de telespectatori pe minut) şi Acasă TV (324.000 de telespectatori pe minut), care difuza serialul turcesc „Trandafirul negru“. Cifrele au fost mult sub performanţele normale ale Pro TV-ului, care aduna aproximativ un milion de oameni de la oraşe.

Pe segmentul publicului comercial, Antena 1 a fost lider cu o medie de 339.000 de persoane, iar Pro TV a venit pe locul doi cu o medie de 189.000 de români.

Emisiunea „Lecţii de viaţă“ arată întâmplări care au loc în familie

Show-ul „Lecţii de viaţă“, o producţie de tip ficţiune, bazată pe situaţii şi întâmplări reale din viaţa cotidiană a unor familii a început din 30 martie, la Pro TV. Emisiunea, care va fi difuzată de luni până vineri, de la 18.00, va trata subiecte tensionate, întâmplări care au loc în orice familie, în spatele uşilor închise. Show-ul va avea o durată de 45 de minute, va fi produs de compania Constantin Entertainment, va beneficia de 40 de episoade şi va apărea temporar pe intervalul de rulare al emisiunii „La Mărută“. Show-ul lui Cătălin Măruţă va începe de la ora 16.00, va face o pauză pentru ştirile de la ora 17.00 şi va reveni până la ora 18.00, când începe „Lecţii de viaţă“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite