Prima TV a achiziţionat un format israelian: un concurs de cultură generală
0Postul de televiziune Prima TV a achiziţionat recent formatul israelian „Trade Up“, un concurs de cultură generală care are ca miză câştigarea unui automobil.
„Trade Up“, un format distribuit de compania Keshet International (KI), parte a grupului Keshet Media Group, face acum parte din portofoliul postului Prima TV.
Un concept nou pe piaţa de televiziune, „Trade Up“ este un format inovativ, în care concurenţii pot câştiga o maşină, dacă reuşesc să-şi elimine adversarii şi să pornească vehiculul.
„Trade Up“ este un concurs de cultură generală, în care familiile concurente îşi asumă riscuri şi pot fi recompensate, iar participanţii vor putea pleca acasă la volanul maşinii visurilor lor. În fiecare ediţie, jucătorii vor ajunge la un hangar uriaş, unde vor fi puşi în faţa a cinci automobile, a căror valoare este crescătoare, plus un mare premiu. Ei se vor aşeza în maşina pe care doresc să o câştige, iar membrii familiei trebuie să colaboreze pentru a răspunde corect la o serie de întrebări de cultură generală şi să aleagă cheia corespondentă răspunsului corect pentru a putea porni motorul. Dacă cheia se potriveşte, maşina este a lor.
În concurs vor intra două familii şi numai una poate ieşi învingătoare. Fiecare familie va trebui să recurgă la diverse tactici pentru a face misiunea echipei adverse mai dificilă, astfel încât să o elimine din concurs. Abia după ce şi-au înlăturat oponenţii, îşi vor putea îndrepta atenţia către câştigarea maşinii dorite. Însă acum familia se va afla în faţa unei noi dileme: Va pleca cu maşina câştigată sau o va schimba pentru un alt model, mai scump?