La ce s-au uitat românii în zilele de Crăciun: „Singur acasă“ şi Las Fierbinţi, între cele mai urmărite programe
0Filmele şi ştirile au fost cele mai urmărite programe în zilele de Crăciun. Preferata românilor a rămas comedia „Singur Acasă 3“, difuzată de Pro TV, care a dominat topul audienţelor.
Potrivit Paginademedia.ro, Pro TV a avut, la fel ca anul trecut, cel mai urmărit program din zilele de Crăciun. Al treilea film din seria „Singur Acasă“, difuzat pe 23 decembrie, a fost vizionat de peste 2,5 milioane de români din întreaga ţară.
Tot Pro TV completează următoarele două locuri de pe podiumul audienţelor, cu Ştirile de la ora 19.00 din prima şi a doua zi de Crăciun, program ce a avut o medie de 1,9 milioane de telespectatori.
Locul patru revine episodului special „Las Fierbinţi“, care a marcat revenirea Mirelei Oprişor în rolul Aspirinei şi a fost urmărit în Ajunul Crăciunului de 1,9 milioane de români.
Cel mai urmărit program al Antenei 1 a fost Acces Direct (locul cinci), de pe 26 decembrie, cu peste 1,8 milioane de telespectatori, urmat de Observatorul de la ora 19.00, cu peste 1,7 milioane de privitori.
Pro TV mai are în top zece şi filmul „Alba ca Zăpada şi Războinicul Vânător“, cu Kristen Stewart, Charlize Theron şi Chris Hemsworth, care a ţinut în faţa micilor ecrane, în a doua zi de Crăciun, peste 1,6 milioane de telespectatori.
„Guess my age“, noul show prezentat de Dan Negru la Antena 1, difuzat sâmbătă seara, la concurenţă cu „Singur acasă“, a fost urmărit de 1,465 milioane de persoane la nivel naţional.
Iar filmul programat de Antena 1 în seara de Crăciun, „Frumoasa şi Bestia“, a atras 1,444 de milioane de telespectatori.