Emisiunea „WowBiz“, în vizorul CNA: val de reclamaţii la adresa triunghiului amoros în care este implicat Leo de la Strehaia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mai multe ediţii ale emisiunii „WowBiz“, difuzată pe Kanal D, care au expus triunghiul amoros în care este implicat Leo de la Strehaia, au intrat în vizorul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), după ce au adunat un total de 150 de reclamaţii, scrie paginademedia.ro.

În urma a 150 de sesizări venite din partea telespectatorilor Kanal D, CNA va analiza joi, 23 iulie, mai multe ediţii ale emisiunii „WowBiz“ în care Mădălin Ionescu a prezentat detalii din viaţa amoroasă a lui Leo de la Strehaia. Show-ul de la Kanal D a expus în nenumărate rânduri triunghiul amoros în care sunt implicaţi Leo de la Strehaia, iubita sa, Renata, şi mama acesteia, Dana Criminala.

Din imaginile difuzate în emisiunea prezentată de Mădălin Ionescu nu au lipsit nici fetele îmbrăcate sumar, care dansau pe manele şi aveau un limbaj vulgar. Potrivit paginademedia.ro, cele mai multe sesizări au fost făcute pentru ediţiile difuzate în zilele de 15 şi 16 iunie, când au fost făcute 30 şi, respectiv, 73 de reclamaţii.

Kanal D titrează: urmează „scene din mahala“ şi „un cocalar“

În ediţia din 15 iunie a emisiunii, Kanal D titra pe burtieră: „Urmează scene din mahala“ şi atenţiona telespectatorii că, în continuare, va fi prezentat „un cocalar“. În aceeaşi ediţie, Leo de la Strehaia, a explicat că a întreţinut relaţii sexuale atât cu Renata, cât şi cu mama acesteia, însă acum „le vrea pe amandouă odată, să vadă ce ştie să facă“. Bărbatul a folosit un limbaj foarte colorat, echipa de producţie a emisiunii fiind nevoită să cenzureze numeroase cuvinte şi expresii. În scenariu a fost introdusă şi mama lui Leo de la Strehaia, care, după un val de injurii la adresa Danei Criminala, a pus în scenă momente greu de reprodus, făcând referiri la trecutul său nu tocmai ortodox.

La scurt timp după difuzarea ediţiei amintite mai sus, postul Kanal D a anunţat, într-un comunicat de presă, că emisiunea „WowBiz“ a fost lider de audienţă în ultimele şapte zile ale săptămânii respective, pe intervalul de difuzare 22.30-00.30. În aceeaşi perioadă, show-ul „WowBiz“ a fost umărit, la nivel naţional, de 937.000 de spectatori, depăşind posturile Pro TV (clasat pe locul al doilea) şi Antena 1 (clasat pe locul al treilea).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite