Ce „cărţi“ joacă Pro TV în această vară: producţiile proprii, asul din mânecă. Cesnavicius: „În televiziune trebuie să dai dovadă de curaj în fiecare zi“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vica Blochina, Nadine, Răzvan Fodor şi Sore vor fi gazdele emisiunii „Vorbeşte lumea“ FOTO Pro TV
Vica Blochina, Nadine, Răzvan Fodor şi Sore vor fi gazdele emisiunii „Vorbeşte lumea“ FOTO Pro TV

După ce anul în 2014 a înregistrat cele mai bune rezultate din ultima decadă, Pro TV mizează pe aceeaşi carte şi în vara acestui an. Astfel, postul din Pache Protopopescu îşi propune să se axeze pe producţii locale, trei show-uri urmând să debuteze pe micile ecrane, şi va continua să-şi întărească portofoliul de celebrităţi.

„Vara se joacă la Pro TV“, anunţă postul de televiziune condus de lituanianul Aleksandras Cesnavicius din decembrie 2013. Sub bagheta lui Cesnavicius, postul din Pache Protopopescu a reuşit să înregistreze cele mai bune cifre, în materie de audienţe, din ultima decadă. Producţiile locale, precum „Românii au talent“ – care s-a bucurat de cel mai bun sezon în 2015  –, „Sunt celebru, scoate-mă de aici“ şi „Ferma vedetelor“, au fost principalele ingredintele care au asigurat reţeta succesului. Totodată, în ciuda numeroaselor comentarii negative, prezenţa Mihaelei Rădulescu în juriul emisiunii „Românii au talent“, alături de Andra, Andi Moisescu şi Bebe Cotimanis, s-a dovedit a fi mai mult decât benefică pentru Pro TV.

Cu alte cuvinte, strategia Pro TV este simplă: păstrează brand-urile vechi, dar nu încetează să producă altele noi. În acelaşi timp, producţiilor locale rămân cel mai important pilon în structura  Pro TV, care a făcut un pas înainte prin integrarera reţelei sociale Twitter în emisiunea „Românii au talent“.

În utlima perioadă, postul condus de Alekandras Cesnavicius „a căutat să întărească zona de prime-time, dar, în acelaşi timp, a optimizat şi producţiile din timpul zilei“, după cum a a explicat directorul de marketing al postului, Lucia Antal.

Dintre producţiile deja consacrate, „Las Fierbinţi“, „România, te iubesc“, „Lecţii de viaţă“ şi „MasterChef“ sunt emisiunile care vor continua, cu siguranţă, la Pro TV. Cesnavicius nu a negat nici posibilitatea unui nou sezon din „Sunt celebru, scoate-mă de aici“, însă continuarea show-ului din junglă este încă la stadiu de discuţii.

„În televiziune trebuie să dai dovadă de curaj în fiecare zi“

Pentru Aleksandras Cesnavicius, Pro TV-ul este al cincilea post de televiziune pe care îl conduce, însă este „cel mai mare dintre toate“.  Deşi se află la cârma postului din Pache Protopopescu numai de un an şi jumătate, Cesnavicius a învăţat „gusturile“ românilor. Astfel, pentru viitorul apropiat, directorul general al Pro TV îşi propune să conducă o televiziune cu cât mai multe producţii proprii, iar „vânătoarea“ de vedete nu va înceta niciodată, portofoliul fiind „întotdeauna întărit“. De vedetele postului se ocupă, din septembrie 2014, Marcel Radu, care a fost Talent Manager la Antena 1. Marcel Radu are o experienţă de peste 11 ani în televiziune, o cunoaştere solidă a pieţei, dar şi o înţelegere a oportunităţilor şi intereselor celebrităţilor, pe care le-a aprofundat în ultimii doi ani ca Talent Manager în Antena TV Group.

La Pro TV, Marcel Radu va fi responsabil cu strategia de dezvoltare a reţelei de celebrităţi şi managementul portofoliului actual de vedete şi cu negocierea şi conformitatea contractelor celebrităţilor Pro TV.

„Pentru mine, faptul că mă alătur liderului televiziunilor din România este o mare responsabilitate şi onoare. Mă voi folosi de toată experienţa acumulată în timpul celor 11 ani de televiziune şi voi continua să dezvolt şi să consolidez portofoliul de vedete Pro TV. Mă voi ghida după principiile pe baza cărora am construit toate relaţiile de colaborare de până acum, respectiv încredere, respect şi seriozitate. Mă mândresc cu faptul că în ceea ce am făcut am pus toată energia şi creativitatea mea şi cred că acestea sunt lucrurile care m-au adus până în acest punct. La fel voi face şi de acum înainte, alături de Pro TV, noua mea echipă“ , a declarat Marcel Radu.

„Pro TV este cel mai puternic brand de televiziune din România, iar în spatele imaginii noastre au stat, întotdeauna, personalităţi puternice. Avem un portofoliu impresionant de formate internaţionale de top şi show-uri de cea mai bună calitate, iar o parte reprezentativă din succesul acestora se datorează persoanelor implicate, vedetele care prezintă, jurizează sau concurează în acestea. Nume precum Amalia Enache, Andi Moisescu, Andra, Andreea Esca, Cătălin Măruţă, Iulia Vântur, Loredana, Marius Moga, Mihaela Rădulescu, Pavel Bartoş, Smiley, Tudor Chirilă şi mulţi alţii au scris istoria televiziunii din România. Sunt încântat că Marcel se alătură echipei noastre, iar împreună vom întări portofoliul de celebrităţi, care va contribui, la rândul lui, la consolidarea brandului nostru. Vom continua să scriem noi pagini în istoria Pro TV“, a declarat la rândul lui Aleksandras Cesnavicius, directorul-general al postului.

image

Aleksandras Cesnaviciu FOTO Pro TV

Acasă Gold ar putea fi redenumit: „Conţinutul este mai bun decât percepţia publicului“

Totodată, Cesnavicius îşi doreşte să îmbunătăşească şi posturile mai mici de televiziune de sub umbrela Media Pro. Aşadar, Acasă Gold se va axa în mare parte pe producţii americane, mai exact pe seriale internţionale de succes, iar, în acest sens, ar putea fi denumit în continuare Gold, renunţând la „Acasă“, pentru a evita confuzia cu Acasă TV - post nişat pe telenovele. „Conţinutul (Acasă Gold – n.red.) este mai bun decât percepţia pubicului“, este de părere Alexandras Cesnavicius. În acelaşi timp, Pro Cinema va miza, în continuare, pe filme internaţionale de renume, cu succes la nivel global. „Proiectele care nu prind la public sunt trimise la editat pentru a vedea cum pot fi făcute mai bine. În televiziune trebuie să dai dovadă de curaj în fiecare zi“, a mai explicat Cesnavicius.

„Când am venit la Pro TV, în decembrie 2013, erau 1.000 de angajaţi, în 11 companii. Acum am ajuns la 800“, a mai mărturisit şeful Pro TV.

„În ceea ce priveşte consumatorul, ne uităm întotdeauna la ceea ce-şi doreşte el, iar vara aceasta vom continua cu brand-ul nostru puternic, «Vara se joacă la Pro TV». În afară de grafica nouă, pe care aţi văzut-o, probabil, deja pe post şi cele trei noi show-uri, pregătim şi ceva inedit, aşa că fiţi cu ochii pe noi, este vorba despre ceva foarte interesant“, a declarat Lucia Antal. Telespectatorii pot aştepta, astfel, ca Pro TV-ul să investească mai mult în daytime şi să pună pe picioare proiecte cât mai mari, care, crede Cesnavicius, îi fac pe oameni să vorbească despre televiziunea sa.

Producţiile locale ridică ştacheta Pro TV

„Vom avea grijă ca fiecare show să fie integrat în structura generală. Vom avea, în continuare, pilonii importanţi pe care ne vom baza, adică show-urile de mare succes, precum «Românii au talent», «Vocea României», «Visuri la cheie» şi «MasterChef», dar vom aduce şi lucruri noi. Portofoliul de vedete va fi întotdeauna întărit“, a mai spus Lucia Antal.

De asemenea, Cesnavicius consideră că cele mai bune emisiuni pentru Pro TV trebuie produse în ţară, de români: „Oamenii din afară îţi pun pe masă un număr limitat de lucruri. E nevoie de un conţinut local şi de o echipă locală“. Astfel, pentru producţiile locale, Pro TV a cheltuit în acest an cu 50% mai mult faţă de 2014, iar suma va creşte. Cesnavicius va mări bugetul pentru producţiile locale cu 15%. 

Deşi Pro TV-ul nu-şi va muta sediul, printre planurile de viitor ale lui Cesnavicius se numără şi un nou studiou. Totodată, şeful Pro TV îşi doreşte ca televiziunea pe care o conduce să se orienteze mai mult către publicul feminin. Cesnavicius nu a dat însă detalii în acest sens.

„Românii au telent“, un sezon fără precent

Fără doar şi poate, cel de-al cincilea sezon al emisiunii-concurs „Românii au talent“ a fost cel mai bun de până acum. Dacă cifrele vorbesc de la sine, Andi Moisescu crede că succesul acestui show TV izvorăşte din cele trei mari valori pe care este clădită politica Pro TV-ului: producţie, calitate şi credibilitate.

juriu romanii au talent foto pro tv

Andi Moisescu, Andra, Mihaela Rădulescu,Bebe Cotimanis FOTO Pro TV

Mihaela Rădulescu, „The Bad Lady“ şi succesul „Românii au talent“

„Dincolo de cifre, brand-urile Pro TV au şi o altă latură, mai puţin cantitativă şi mai mult calitativă“, a spus Andi Moisescu. Membrul juriului „Românii au talent“  a explicat că valorile brand-urilor Pro TV sunt legate, în primul rând, de producţie – decorul «Românii au talent» a fost schimbat încă din etapa preselecţiilor: „Am făcut o investiţie serioasă care a schimbat faţa show-ului“. Potrivit acestuia, în paralel cu producţia, postul din Pache Protopopescu pune foarte mult accent şi pe credibilitate, dar şi pe calitate, Moisescu dând-o exemplu, în acest sens, pe Mihaela Rădulescu: „Prima inovaţie de la «Românii au talent» a fost aducerea la masa juriului a unui «bad guy» (tipul rău – trad.). La noi, Mihaela Rădulescu a avut acest rol, ea a fost «the bad lady», evident, şi s-a dovedit a fi un real succes“.

„În secunda în care cantitatea de neaşteptat creşte, trebuie să continuăm să suprindem publicul. De-asta am fost numiţi şi «vânătorii de talente». Sunt foarte mulţi oameni talentaţi, iar mulţi dintre ei nu vor să apară la televizor“, a completat Moisescu.

„Vorbeşte lumea“, „Super Trip“ şi „Ce spun românii“, show-urile verii de la Pro TV

Emisiunea „Vorbeşte lumea“ debutează din 13 iulie, la Pro TV, avându-i ca personaje principale pe Vica Blochina, Nadine, Răzvan Fodor şi Sore. Aceştia le vor arăta telespectatorilor ce se întâmplă dincolo de sclipirea celebrităţii. Show-ul, care va face parte din grila de vară a televiziunii, va începe de la ora 15:00 şi va fi difuzat în intervalul orar dinaintea emisiunii lui Cătălin Măruţă.

„Vorbeşte lumea“ a pregătit subiecte interesante pe care cei patru prezentatori le vor dezbate în direct, de luni până vineri. Noutăţi din viaţa vedetelor, informaţii utile, reţete delicioase, tratamente de înfrumuseţare, dar şi trenduri şi subiecte de lifestyle se vor găsi pe agenda celor patru gazde ale emisiunii, care vor avea alături şi invitaţi surpriză împreună cu care vor comenta subiectul zilei. 

După ce a plecat în Statele Unite ale Americii în 2003 şi a dispărut din showbiz-ul autohton, Nadine revine în faţa telespectatorilor cu vasta sa experienţă, completată cu o experienţă de viaţă care a maturizat-o şi i-a adus înţelepciune. „După ce am aflat că fac parte din proiect, am avut valuri de fluturaşi în stomac, ancoraţi în euforie timp de 48 de ore. Sunt recunoscătoare că am o gaşcă a mea, cu care mă voi vedea în fiecare dimineaţă la cafea, cu care deja vorbesc câte în lună şi în stele, iar la sfârşitul fiecărei zilei primesc câte un somn uşor de la fiecare dintre ei“, a spus ea. 

„Este o experienţă nouă pentru mine şi abia aştept să aud părerile şi să văd reacţiile celor din jur după ce va începe emisiunea. Colegii mei sunt efervescenţi şi mă bucur mult că ne completăm de minune“, a mărturisit şi Sore. 

super trip foto pro tv

FOTO Pro TV

După ce a trăit trei luni în condiţii ca acum 100 de ani în show-ul „Ferma Vedetelor“, Vica Blochina  este pregătită să se întoarcă la stilul ei glamour caracteristic. „Pentru mine este o mare bucurie şi realizare faptul că pentru prima dată am şansa să prezint o emisiune. Acest proiect mi se potriveşte mănuşă, pentru că aici pot să fiu eu însămi“, arată vedeta. 

„Norocul meu este că sunt obişnuit să lucrez între femei, iar colegele mele sunt cu adevărat extraordinare. Abia aştept să începem şi să aducem veselia din culise şi în faţa camerelor de filmat“, a zis Răzvan Fodor, cel care prezintă şi emisiunea „MasterChef“. 

cabral foto pro tv

Ruby şi Dorian Popa, Doiniţa Oancea şi Majda Yolo sunt două dintre echipele care vor face faţă provocărilor din „Super Trip“, noul reality-show de la Pro TV, ce va fi difuzat în această vară şi va fi prezentat de actorul Andi Vasluianu. În emisiunea „Super Trip“ o serie de concurenţi, grupaţi în echipe de câte două persoane, vor călători în toată România, vizitând cele mai importante şi apreciate obiective turistice. Călătoria va fi marcată de multe probe distractive şi provocări.

Cabral va prezenta vara aceasta la Pro TV emisiunea-concurs „Ce spun românii“, în care două familii pot câştiga premii substanţiale dacă răspund corect la mai multe întrebări. Game show-ul „Ce spun românii“ reprezintă o competiţie între două familii, miza fiind premiile substanţiale puse în joc. Membrii familiilor vor trebui să ghicească cele mai populare răspunsuri la o serie de întrebări adresate unui eşantion de 100 de persoane, alese aleatoriu. Emisiunea se va desfăşura într-un ritm alert, promiţând publicului multă distracţie garantată de răspunsurile amuzante la întrebările zilei, energie pozitivă şi reacţii surprinzătoare.
 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite