Care sunt cele mai urmărite talk show-uri şi câţi tineri sunt interesaţi de ele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România TV şi Antena 3 îşi dispută topul celor mai vizionate talk-show-uri şi în luna februarie. Potrivit Pagina de Media, audienţele celor două posturi au scăzut faţă de luna precedentă şi, în continuare, emisiunile de acest tip nu reuşesc să atragă în faţa micilor ecrane un public tânăr numeros.

În general, audienţa talk-show-urilor în februarie este sub prima lună din an, iar pe publicul comercial, niciun talk-show nu a sărit de 62.000 de telespectatori din targetul tânăr, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, scrie Pagina de Media. 

România TV ocupă primul loc în topul audienţelor, cu „România în 60 de secunde“, la fel ca în luna ianuarie. Antena 3 are, în schimb, mai multe emisiuni în top.

   

La nivel naţional, „România în 60 de minute“, difuzată de RTV, rămâne cel mai vizionat talk-show, deşi cifrele sunt în scădere: în ianuarie avea 830.000 de români; în februarie - 650.000. 

„Sinteza zilei“, moderată de Mihai Gâdea, a urcat pe locul doi la nivelul întregii ţări, cu 522.000 de telespectatori, la o diferenţă mică peste „Adevăruri ascunse“ (514.000 de privitori), show-ul cu numerologi şi parapsihologie moderat de Dana Grecu tot la Antena 3.

image


FOTO Captură ecran 

TVR 1 e în topul naţional pe locul 13 cu „Ultima ediţie“, urmărită de 300.000 de români, şi cu emisiunea  „România 9“, prezentată de Ionuţ Cristache, aflată pe locul 16, adunând în faţa micilor ecrane 191.000 de telespectatori. 

De notat intrarea în topul naţional 20 a „Jurnalului de seară“, cu Cosmin Prelipceanu, de la Digi 24, urmărit de 148.000 de români. „Jocuri de putere“, cu Rareş Bogdan, se menţine la 130.000 de telespectatori, insuficient pentru a intra între primele 20, potrivit Pagina de Media.

La nivel urban, talk-show-urile au cifre mai mici: primul în top, „România în 60 de minute“, avea în ianuarie aproape jumătate de milion de telespectatori, însă în februarie numără 390.000. Completează topul „Adevăruri ascunse“ şi „Sinteza zilei“ (Antena 3).

Loc mai bun pentru „Jurnalul de seară“ de la Digi 24 în topul urban, clasându-se pe 15. Rareş Bogdan prinde, la oraşe, ultimul loc din top 20, cu 84.000 de români.  

La nivel comercial, publicul a fost şi mai mic în februarie faţă de ianuarie. „România în 60 de minute“ şi „Adevăruri ascunse“ sunt la egalitate, dar cifra este mică: 60.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Rares Bogdan FOTO Marian Iliescu

Rareş Bogdan este prezentatorul talk show-ului „Jocuri de Putere“ de la Realitatea TV

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite