Averea lui Pablo Escobar, subiectul unei serii la Discovery Channel: când va fi difuzată producţia

Averea lui Pablo Escobar, subiectul unei serii la Discovery Channel: când va fi difuzată producţia

pablo Escobar a devenit o adevărată legendă în Columbia FOTO Discovery Channel

Averea lui Pablo Escobar, cel mai cunoscut „lord“ al drogurilor din Columbia, va fi subiectul unei serii la Discovery Channel, intitulată „Escobar’s millions“ şi realizată cu sprijinul guvernului columbian, care va fi difuzată în România în a doua jumătate a anului, transmite postul de televiziune într-un comunicat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pablo Escobar, cel mai cunoscut lord al drogurilor din Columbia, şi-a început ascensiunea ca un simplu traficant de cocaină, dar în final a ajuns şeful Cartelului Medellin - un nume puternic, cu o valoare de mai multe miliarde de dolari pe piaţa narcoticelor. Escobar a cheltuit bani grei pe obiecte de lux şi proprietăţi, în toată lumea, însă legendele urbane i-au făcut pe mulţi să creadă că o mare parte din fabuloasa lui avere nu a fost găsită încă si zace ascunsă pe undeva, prin Columbia şi America Centrală. Cu sprijinul guvernului columbian, Discovery porneşte pe urmele acestei presupuse comori îngropate într-o nouă serie, intitulată Escobar’s millions ce va fi difuzată în cursul acestui an. În România, programul va fi difuzat în a doua jumătate a acestui an.

Doug şi Ben, foşti ofiţeri CIA, îşi asumă misiunea de a rezolva misterul. Cei doi îşi vor folosi cunoştinţele şi tehnologii peformante precum GPR (radar pentru scanare subterană) ca să pornească pe urmele profiturilor adunate ilicit de Escobar din vânzarea de droguri. Nu s-au mai derulat niciodată căutări la o asemenea scară şi în asemenea detaliu. Dacă există cu adevărat o comoară care aşteaptă să fie descoperită, ei sunt cei care vor reuşi să o scoată la lumină şi să rezolve o dată pentru totdeauna acest mister uriaş.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea şi îşi ţine fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conţinut sportiv şi pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonaţi la platformele sale pay-TV şi free-to-air din peste 220 de ţări şi teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum şi OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină şi Eurosport, lider în furnizarea de conţinut sportiv premium relevant local şi Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Discovery oferă conţinut pe toate ecranele, prin intermediul companiei Group Nine Media, al platformei Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player şi Dplay, precum şi produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul GO cu aplicaţiile TVE şi Discovery K!ds Play. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 ţări şi teritorii, în 29 de limbi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.discoverycommunications.com

citeste totul despre: