Antena 1 a achiziţionat formatul game show-ului „The Wall“: cum se desfăşoară noua emisiune

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„The Wall“, unul dintre game show-urile momentului, a fost achiziţionat de Antena 1 şi urmează să fie difuzat de Antena 1. Formatul va fi produs de Mona Segall şi Robert Lionte, postul de televiziune deschizând şi opţiunile de înscriere, se arată într-un comunicat.

Antena 1 pregăteşte pentru această toamnă unul dintre cele mai de succes game-show-uri aflate în momentul acesta pe piaţa internaţională, „The Wall“. Creat  de LeBron James, celebrul jucător NBA, alături de Maverick Carter (SpringHill Entertainment) şi Andrew Glassman (Glassman Media) împreună cu  Universal Television Alternative Studio şi distribuit de Endemol Shine Group, „The Wall“ este un format care ţine publicul într-un suspans incredibil, un quiz-show în care e nevoie de mai mult decât un răspuns corect; este nevoie de o relaţie specială între participanţi pentru a putea câştiga premii ce le vor schimba viaţa.

O combinaţie între quiz-show, noroc şi strategie, acţiunea este plasată într-un decor impresionant şi interactiv, unde doi coechipieri trebuie sa lucreze împreuna pentru a cuceri „The Wall“.  Emoţiile ajung la o intensitate incredibilă pe măsură ce bilele roşii şi verzi cad de-a lungul zidului, determinând câştiguri impresionante sau pierderi uriaşe.

Difuzat  de NBC în SUA, de TF1 în Franţa, de RTL în Germania şi de Telefonica în Spania, „The Wall“ a livrat cifre foarte bune în toate teritoriile în care a fost produs. De curând formatul a fost achiziţionat şi de Quebecor Content, în Canada.

În Romania, formatul va fi produs de echipa coordonată de Mona Segall şi Robert Lionte.

Antena 1  deschide înscrierile pentru quiz-show-ul care schimbă vieţi pe http://casting.a1.ro/thewall. Regulamentul şi condiţiile de participare pot fi găsite on-line. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite