Voltaj pleacă în turneul naţional „Din toată inima“: datele concertelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trupa Voltaj va susţine turneul „Din toată inima“, în perioada august - octombrie, în mai multe oraşe din ţară, precum Năvodari, Târgu-Mureş, Botoşani, Sibiu, şi se va încheia cu un concert simfonic, susţinut pe 16 octombrie, la Sala Palatului din Bucureşti.

Concertele vor avea loc în parcările magazinelor Kaufland din următoarele oraşe: Năvodari (8 august), Târgu-Mureş (29 august), Botoşani (12 septembrie) şi Sibiu (26 septembrie). Turneul se va încheia la Sala Palatatului din Bucureşti, pe 16 octombrie, cu producţia „Voltaj - Din toată inima Simfonic“, potrivit unui comunicat.

„Este o premieră şi o bucurie pentru noi să cântăm alături de o orchestră filarmonică formată din 45 de muzicieni. Ne pregătim intens pentru acest concert şi abia aşteptăm să vedem reacţia fanilor noştri când vor auzi piese mai vechi şi mai noi cântate alături de o orchestră“, a declarat Călin Goia, solistul trupei Voltaj.

Toate încasările de la concertul din Bucureşti vor fi donate copiilor aflaţi în dificultate prin intermediul asociaţiilor World Vision Romania, Salvaţi Copiii, SOS Satele Copiilor, Fundaţia Casa Hospice şi a lui Carmen Damian.

„Faptul că am reprezentat România într-un concurs internaţional anul acesta (Eurovision - n.red.) ne-a făcut să ne simţim şi mai mândri decât eram de ţara noastră. Ne iubim ţara şi îi apreciem istoria şi meleagurile frumoase pe care le are. Noi considerăm că este extrem de important să-i facem să gândească la fel pe cei care au doar opinii negative la adresa României şi a românilor. Ne dorim să-şi dea seama că au multe motive pentru care ar trebui să fie mândri că s-au născut aici. Haideţi să promovam împreună valorile româneşti! Haideţi să susţinem din toată inima România!“, a adăugat Călin Goia.

La începutul acestui an, Kaufland a lansat campania „Din toată inima pentru România“. Prin această acţiune, compania îşi exprimă aprecierea faţă de tradiţia românească, alături de promovarea României, în general, şi a produselor româneşti, în mod special. În plus, campania „Din toată inima pentru România“ are şi o componenta de responsabilitate socială, fiind desfăşurată în parteneriat cu Asociaţia Şcoala de Valori, în perioada 20 aprilie - 31 iulie, în cadrul proiectului "Excepţionalii". Proiectul "Excepţionalii" se adresează unui grup de 100 de adolescenţi din clasele a X-a şi a XI-a, pasionaţi de performanţă în antreprenoriat, IT, robotică, artă şi sport.

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite