Trans Sped ajută IMM-urile să se înscrie în programul de granturi de 1 miliard de euro
0Trans Sped pune la dispoziţia IMM-urilor semnătura electronică cu certificate digitale calificate recunoscute în România, în Uniunea Europeană, în Statele Unite şi pe toate pieţele unde contractele sunt guvernate de legislaţia europeană sau americană.
Cu ajutorul semnăturii electronice se pot realiza inclusiv înscrierile pe plaftorma electronică https://granturi.imm.gov.ro, pusă la dispoziţie de Guvern pentru accesarea granturilor de un miliard de euro.
Începând de marţi, 15 septembrie, a devenit operaţională platforma unde firmelele afectate de criza COVID-19 se pot înscrie pentru a beneficia de sprijinul financiar acordat de Guvern. Toţi aplicanţii interesaţi de măsurile de sprijin vor avea posibilitatea preînregistrării exclusiv pe baza unei semnături electronice valide.
”Suntem de ani buni parteneri de încredere ai companiilor româneşti mai mari sau mai mici în procesul de digitalizare a afacerilor. În această perioadă am susţinut IMM-urile să se adapteze la cerinţele acestei perioade complicate pe care o traversăm.
Furnizăm certificate digitale recunoscute şi opozabile în justiţie în România, în Uniunea Europeană şi în Statele Unite. De asemenea, semnăturile electronice pe care le oferim pot fi utilizate la înscrierea în programele guvernamentale de sprijin şi în interacţiunea cu instituţiile publice. Conform legislaţiei româneşti, autorităţile sunt obligate să accepte documente semnate cu semnătură electronică calificată”, a declarat Camelia Ivan, CEO Trans Sped.
Trans Sped oferă la preţuri competitive atât certificate digitale calificate pentru semnătură electronică cu chei criptografice păstrate pe dispozitiv securizat de tip HSM in infrastructura proprie, accesul facandu-se prin internet (cloud) care permit semnarea de pe orice dispozitiv (smartphone, tableta, laptop, PC) cat si certificate digitale calificate pentru semnătură electronică cu chei criptografice păstrate pe dispozitiv securizat extern de tip token, care se conecteaza prin USB la laptop sau PC.
De asemenea, oferă şi servicii de incredere pentru arhivarea si pastrarea pe termen lung a documentelor (Long Term Preservation), sigiliu electronic calificat, marca temporala şi soluţii dedicate de management al documentelor cu posibilitatea integrării de module de semnare electronică sau de identificare video certificată.
Obţinerea unei semnături electronice de la Trans Sped se poate face exclusiv online, fără a fi nevoie de deplasarea la sediul companiei sau la notar, datorită soluţiei de identificare video la distanţă certificată conform Regulamentului european eIDAS si Directivei Europene privind Spalarea Banilor. Întregul proces, de la iniţierea procedurii şi până la emiterea semnăturii electronice calificate se desfăşoară din faţa ecranului, prin mijloace electronice, fără a fi nevoie de prezenţa fizică a beneficiarului la vreun ghişeu sau la vreo instituţie.
Semnătura electronică cu certificat calificat are, potrivit legislaţiei româneşti şi europene, aceeaşi valoare ca şi cea olografă, o poate înlocui şi este opozabilă în justiţie. În plus, conform unei recente Ordonanţe de urgenţă emisă de Guvern, toate instituţiile publice din România sunt obligate prin lege să accepte semnătura electronică cu certificat digital calificat. Aceasta poate fi folosită în relaţie cu Administraţia Financiară, cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, cu administraţia publică locală şi cu orice altă instituţie publică sau program guvernamental.