Poşta recunoaşte întârzieri de patru-cinci luni la expedierile coletelor internaţionale, dar spune că a remediat problema

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Poşta Română le cere scuze clienţilor care au aşteptat „nepermis de mult” pentru coletele lor, susţinând că a redus timpii de aşteptate în Biroul de Schimb Internaţional (BSI). „În octombrie 2017, managementul companiei a găsit colete restante încă din lunile de vară”, a informat compania.

„Dorim ca publicul şi clienţii noştri să ştie că, în octombrie 2017, managementul companiei a găsit solduri (colete) restante în Biroul de Schimb Internaţional, încă din lunile de vară. În prezent, întârzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017”, a comunicat Poşta Română, precizând că principala cauză a actualelor întârzieri este fluxul major din perioada sărbătorilor de iarnă. 

În vederea remedierii problemelor, Poşta a suplimentat numărul de persoane  care lucrează la procesarea coletelor în BSI, şi a mărit programul de lucru la oficiile vamale din Bucureşti. 

„Folosim şi această ocazie pentru a ne prezenta scuzele noastre faţă de clienţii care au aşteptat nepermis de mult pentru coletele lor”, se arată în documentul trimis presei.

Compania Naţională Poşta Română a anunţat că de la 1 ianuarie, toate coletele sunt procesate digital, prin scanarea unui cod de bare în aplicaţia CDS (Customs Declaration System). 

„Ne aşteptăm la expediţii mult mai rapide. În urma problemelor cu care ne-am confruntat, în privinţa trimiterilor internaţionale prin intermediul Poştei Române, dar şi a timpilor mari de procesare în Biroul de Schimb Internaţional, reprezentanţii companiei au căutat soluţii pentru remedierea acestora, astfel încât clienţii să beneficieze de primirea coletelor într-un timp cât mai scurt. Procedura cronofagă este înlocuită, în 2018, de o soluţie rapidă, performantă din punct de vedere tehnologic. Astfel, începând cu 1 ianuarie, Poşta Română a introdus aplicaţia CDS, de scanare rapidă a datelor expediţiilor internaţionale, care a început să-şi producă efectele: timpii de aşteptare s-au redus simţitor. Dacă până în prezent, toate datele care însoţeau coletul (expeditor, destinatar, adrese, valoare, conţinut şi altele) erau introduse manual, acum ele sunt procesate instant în sistem, prin scanarea codului de bare”, a comunicat compania. 

Potrivit acesteia, accesul la datele de expediţie este rapid şi pentru lucrătorii vamali, iar vămuirea produselor, pre-avizarea fiscală şi multe alte proceduri sunt simplificate de aplicaţie, în beneficiul clienţilor care aşteaptă primirea produselor din spaţiul internaţional. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite