Google, înger şi demon în eCommerce: cum ar putea suferi business-urile din România
0Google ar putea impune un nou model de business, inclusiv în România, care ar duce la scăderea traficului magazinelor online din ţară cu până la 30%, în situatia în care Comisia Europeană nu găseşte soluţii pentru a schimba planurile companiei americane, descrie situaţia Chris Sherwood, head of public policy la Allegro Group, companie care deţine în România branduri precum OLX (fost Mercador), Compari.ro sau Autovit.ro.
Ce anume ar schimba jocurile pe piaţa eCommerce locală
Google a propus un model de advertising şi reliefare a căutarilor care ar urma să lovească în multe business-uri de eCommerce şi, implicit, în clienţi.
Practic, compania va implementa “o casuţă” cu rezultate, împărţită în două compartimente – în partea stângă vor apărea rezultatele plătite de către magazine online (mai scump decât AdWords) iar în partea dreaptă vor apărea rezultate plătite ale site-urilor de comparaţii preţuri – pe bază de licitaţie. Toate rezultatele vor avea poze.