Ce lanţ de magazine vrea să deschidă 1.500 de unităţi în România, până în 2020

Ce lanţ de magazine vrea să deschidă 1.500 de unităţi în România, până în 2020

LaDoiPaşi se mai apropie cu un pas de client. Reţeaua de magazine în fran­ciză a Metro se reinventează şi se extinde atacând zona rurală şi mic ur­bană.

„Şapte din zece oameni, potrivit stu­dii­lor, nu ar sta la o coadă ca să cumpere mâncare, vor să aibă alternative de cumpărături de câteva minute şi prefe­rabil din comunitatea din care fac par­te“, a ex­plicat pentru NewMoney Violeta Luca, director de retail în cadrul Metro, motivul pentru care compania germană a decis să facă un „upgrade“ mo­de­lului de franciză pe care îl aveau deja pe piaţă (LaDoiPaşi), accele­rând, totodată, extinderea acestui format.Noul concept le lasă în continuare mi­cilor comercianţi tradiţionali inde­pen­denţa de operare, însă printre con­di­ţiile pe care aceştia trebuie să le res­pecte se numără implementarea noului layout de magazin LaDoiPaşi (în sensul de adaptare la nevoile clienţilor din pro­xi­mi­ta­tea acestora), dotarea cu echipamente şi suport IT, dar şi ca o parte din produse să fie achi­ziţionate din reţeaua de magazine Metro.

citeste totul despre: