Un nou magazin de articole sportive la preţuri accesibile se deschide în Capitală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Acesta dispune de mai multe spaţii de testare a produselor, dar şi de servicii care accentuează direcţia omnichannel şi care integrează experienţele din offline cu cele din online.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, a inaugurat pe 29 noiembrie 2018 un nou magazin în Bucureşti. Acesta este amplasat în incinta centrului comercial Veranda Mall, fiind cel de-al cincilea magazin din capitală şi al douăzeci şi treilea la nivel naţional.  

Magazinul deschis de Decathlon în Bucureşti este unul reprezentativ pentru direcţia omnichannel a retailerului francez. Prin implementarea noului serviciu Borna Plus, vizitatorii magazinului au posibilitatea de a comanda online, din mai multe puncte din incintă, şi alte produse decât cele disponibile în spaţiul comercial, acestea fiind livrate gratuit la domiciliu. Acest serviciu permite companiei să aibă un control mai bun al stocurilor şi este puternic susţinut de operaţiunile primului centru logistic din Sud-Estul Europei, deschis anul trecut în România.

„Ne bucurăm să inaugurăm un nou magazin în capitală, care marchează creşterea organică a businessului Decathlon, pe fondul dorinţei românilor de a duce un stil de viaţă sănătos şi a interesului accentuat pentru activităţi sportive tot mai diverse. Căutăm în permanenţă soluţii pentru a oferi produse la cel mai bun raport calitate – preţ, servicii performante, 100% adaptate necesităţilor proprii ale iubitorilor de sport, iar prin distribuţie strategică ne asigurăm că aducem sportul mai aproape de toţi utilizatorii români.

Noul spaţiu Decathlon din Bucureşti se remarcă prin accesibilitate, acesta va fi situat în incinta unui centru comercial de proximitate şi prin oferirea unei noi experienţe de cumpărături, magazinul fiind în mod clar unul centrat pe utilizatori.

Acesta dispune de mai multe spaţii de testare a produselor, dar şi de servicii care accentuează direcţia omnichannel şi care integrează experienţele din offline cu cele din online. Mai mult, datorită serviciului Borna Plus, utilizatorii au acces la toată gama de produse Decathlon, ceea ce îi aduce mai aproape de sporturile preferate, dar şi de altele noi”, a declarat Gwenn Hervo, Manager Expansiune, Decathlon România. 

Noul magazin din Bucureşti se află în incinta centrului comercial Veranda Mall, etajul 1, amplasat pe Strada Ziduri Moşi, Nr. 23, Sector 2. – 303. Magazinul are o suprafaţă de 1,800 m2 şi corespunde formatului reţelei de spaţii comerciale Decathlon – “Toate sporturile sub acelaşi acoperiş”, fiind proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde internaţionale de proiectare şi siguranţă în domeniul retail-ului sportiv.

Astfel, noul centru Decathlon din capitală pune la dispoziţia utilizatorilor mai mult de 5,000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 60 de sporturi şi un teren de test, în suprafaţă de 600 de metri, cu acces gratuit. 

Gama extinsă de articole se adresează unei plaje largi de utilizatori: de la sportivi avansaţi, până la amatori şi pasionaţi de mişcare, toţi pot beneficia de articole şi echipamente la un raport excelent calitate – preţ. 

Produsele comercializate, atât mărcile proprii Decathlon, cât şi ale celorlalte branduri, se ridică la cele mai înalte standarde, din punct de vedere fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate şi inovaţie în domeniului sportului şi au o garanţie de minim 2 ani. Oferta de echipamente şi articole acoperă o gamă variată de sporturi, printre care drumeţie montană, fitness, alergare, ciclism, sporturi de echipă, sporturi de combatere, tenis, vânătoare, pescuit, echitaţie, nataţie, role, patinaj, schi şi altele. 

Inaugurarea magazinului a avut loc în prezenţa conducerii companiei, a reprezentanţilor mass-media, a unor reprezentanţi ai cluburilor sportive din capitală, cât şi a iubitorilor de sport din oraş.  

În 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi magazine – la Botoşani, Buzău şi Piatra Neamţ şi a modernizat spaţiul din centrul comercial Pallady din Bucureşti. Tot anul trecut, a fost inaugurat şi primul centru logistic Decathlon din România, care aprovizionează trei state sud-est europene. 

100% PASIUNE PENTRU SPORT

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole şi echipamente sportive conform celor mai înalte standarde de calitate şi inovaţie din domeniu. Magazinul include produse aparţinând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate - preţ. Denumite mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piaţă, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

Totodată, prin produsele cu eticheta Primul Preţ Tehnic, Decathlon propune clienţilor săi produsul cu cel mai bun raport calitate-preţ, pentru fiecare gamă de produse, cu o garanţie de minim 2 ani.

DESPRE DECATHLON ROMÂNIA 

La nivel naţional, DECATHLON reuneşte peste 1300 de colaboratori, într-o reţea de 23 de magazine, la care se adaugă platforma online. 

DECATHLON comercializează şi articole Fabricat în România, printre care biciclete, încălţăminte concepută pentru drumeţii montane şi textile pentru ciclism şi sporturi de echipă.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite