Articol publicitar

Soluţia E.ON Life: siguranţă, confort sporit şi costuri reduse pentru încălzirea căminului

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

E.ON, unul dintre cei mai importanţi furnizori de electricitate şi gaze naturale din România, şi-a extins an de an portofoliul de produse şi servicii oferite clienţilor. Compania a dezvoltat soluţii „la cheie” care aduc plus valoare românilor şi le fac viaţa mai bună.

Siguranţă, confort, control şi costuri reduse sunt principalele caracteristici ale soluţiilor energetice E.ON. Una dintre cele mai apreciate este E.ON Life, soluţia completă  de încălzire dedicată consumatorilor casnici şi non-casnici mici.

Ce a adus nou E.ON Life pe piaţa din România?

  • Centrală termică în condensare premium (la alegere dintre Vaillant, Saunier Duval şi Protherm) care reduce semnificativ consumul de energie
  • Asistenţă, servicii tehnice complete şi intervenţii 24/7 în caz de urgenţe la instalaţia de încălzire şi cea electrică din locuinţă
  • Garanţie până la 7 ani pentru echipamente
  • Termostate la alegere, cu fir/fără fir şi smart - tado
  • Echipamente care dau siguranţă sporită: senzor şi electrovalvă care detectează scăpările de gaz şi sistează automat alimentarea
  • Vizita gratuită a expertului tehnic pentru evaluarea necesarului termic
  • Plata în rate lunare egale, fără avans pe 3,5 sau 7 ani
  • Rate lunare de 0 lei prin programul unic de recomandări E.ON Life Friends

E.ON Life este o soluţie de încălzire completă care se poate achiziţiona de la un singur furnizor. Cei care optează pentru această soluţie înlătură stresul alegerii unui echipament potrivit şi grijile privind mentenanţa acestuia, dar şi stresul timpului irosit cu găsirea unui instalator autorizat şi profesionist. Fiind disponibil cu plata lunară prin abonament, direct pe factura de consum energie şi fără avans, E.ON Life susţine clienţii în gestionarea mai bună a bugetului familiei.

Pachetele E.ON Life vin în 3 variante: Esenţial, Avantaj şi Complet, conţinutul lor fiind la alegerea clientului în ceea ce priveşte modelul de centrală dorit, volumul serviciilor tehnice, durata contractului şi metoda de plată.

Cum îşi propune E.ON Life să rămână în topul preferinţelor pe piaţa soluţiilor de încălzire?

Soluţia E.ON Life este destinată clienţilor actuali ai E.ON, dar şi celor care doresc să se conecteze la reţeaua de gaz, în jumătatea de nord a ţării. Pe parcursul anului 2018 soluţia a beneficiat de noi pachete de echipamente opţionale, ce se pot adăuga celor trei de bază.

Pachetul Protect include echipamente care sistează automat alimentarea în cazul scăpărilor de gaz. Pachetul Smart oferă clienţilor E.ON un portofoliu de 5 termostate la alegere cu fir/fără fir şi smart, inclusiv termostatul tado - care are incorporate tehnologii inovative ce permit utilizatorilor să îşi optimizeze consumul prin reglarea temperaturii din locuinţă de la distanţă, ori de câte ori au nevoie şi în funcţie de geolocaţia lor.

Toate soluţiile E.ON vin la pachet cu servicii gratuite precum: suport şi consultanţă prin telefon, e-mail sau chat, factura electronică, transmiterea autocitirii indexului contor online/telefon/sms, serviciul info sold sms, 24/7 acces pe portalul myline-eon.ro şi în aplicaţia mobilă E.ON Myline pentru informaţii în timp real privind contractul de energie, alături de o reţea formată din peste 30 de magazine în jumătatea de nord a ţării.

0800 800 900 | eon.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite