Articol publicitar

Mars investeşte 1 miliard USD pentru sustenabilitate pe termen lung

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
mars

2021 a continuat să fie un an dificil pentru toate companiile din întreaga lume, iar efectele schimbărilor climatice, pandemiei şi creşterii nedreptăţilor sociale au impactat lanţurile de aprovizionare şi producţie. În acest context, atât companiile cât şi factorii de decizie trebuie să răspundă ameninţărilor climatice şi societale chiar astăzi.

Mars, unul dintre cei mai mari producători din lume de dulciuri, mâncare şi mâncare de animale a adoptat deja o serie de acţiuni pentru sustenabilitate, conform obiectivelor Naţiunior Unite de Dezvoltare Durabilă, asumându-şi şi mai multe angajamente.

Încă din 2017, printr-o investiţie iniţială de 1 miliard USD, Mars a lansat Sustainable in a generation, planul de sustenabilitate al companiei care stabileşte, pe termen lung, ţinte ambiţioase pentru o planetă sănătoasă, prin care compania doreşte să se asigure de prosperitatea comunităţilor din lanţul său de distribuţie, dar şi a celor în care operează. Prin diversele proiecte, compania adresează probleme care ţin de schimbările climatice, de biodiversitate sau egalitate de gen în toate comunităţile pe care le atinge.

Pe măsură ce navigăm această perioadă perturbatoare, toate organizaţiile au nu doar oportunitatea, ci şi responsabilitatea de a defini ceea ce urmează – pentru oameni şi pentru planeta pe care o locuim. Suntem mândri de progresul pe care l-am făcut de la lansarea planului Sustainable in a Generation, dar recunoaştem că munca noastră nu se opreşte aici şi suntem încrezători că, alături de partenerii noştri, de furnizori şi societatea civilă, vom crea o lume în care toată lumea va putea prospera pentru generaţii de acum înainte”, a declarat Arman Sutbayev, Manager General, Mars România.

Unul din cel mai important progres al companiei este că mai mult de 54% din electricitatea utilizată de facilităţile acesteia provine din surse regenerabile – în 11 ţări în care compania operează, electricitatea necesară activităţii provine 100% din surse regenerabile, alte 8 ţări urmând să se alăture listei până în 2025. Ceea ce contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră ale companiei şi atingerea obiectivului de reducere a acestora pe întreg lanţul de aprovizionare cu 27% până în 2025 şi cu 67% până în 2050. Altfel spus, compania utilizează suficientă energie regenerabilă pentru a produce toate bomboanele M&M pe care le vinde în întreaga lume.

În ceea ce priveşte comunităţile din lanţul său de aprovizionare, în ultimul an, Mars s-a implicat în susţinerea acestora, având în vedere că pandemia COVID-19 a avut un impact devastator asupra comunităţilor de fermieri şi pescari din lume, care joacă un rol esential în furnizarea materiei prime pentru companie. De asemenea, Mars nu a uitat nici de comunităţile în care operează – compania donând mai mult de 39 milioane USD la nivel global până în prezent. În Europa Centrală, Mars a donat în 2020 celor din prima linie în lupta cu COVID-19, dar şi oamenilor şi animalelor vulnerabili, produse şi bani în valoare de 600,000 EUR în cele patru ţări în care operează: România, Ungaria, Cehia şi Slovacia.

Prin planul de sustenabilitate, compania doreşte să îmbunătăţească viaţa a 1 milion de oameni din cadrul lanţului de aprovizionare, ajutându-i să prospere. Donaţiile menţionate sunt doar o mică parte din ceea ce compania doreşte să investească în agricultură, educaţie financiară sau programe de susţinere a femeilor, prin parteneriate cu ONG-uri internaţionale, universităţi şi guverne pentru atingerea obiectivelor.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite