GFR-ul lui Gruia Stoica, pe lista scurtă la privatizarea transportatorului feroviar de marfă din Bulgaria

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Transportul de marfă pe calea ferată are un mare potential de creştere
Transportul de marfă pe calea ferată are un mare potential de creştere

Grup Feroviar Român anunţă, într-un comunicat, că a îndeplinit cerinţele de calificare pentru privatizarea BDZ Cargo (transportatorul public de marfă pe calea ferată) din Bulgaria. şi intră în etapa următoare a procedurilor, fiind pe lista scurtă a candidaţilor cu cele mai mari şanse de preluare.

„Grup Feroviar Român, societate membru al grupului de companii Grampet, a primit comunicarea oficială din partea agenţiei de privatizare din Bulgaria care atestă faptul că societatea a îndeplinit cerinţele de calificare şi este admisă să participe în continuare la procesul de privatizare, pe lista scurtă“, se arată în comunicatul companiei.

Stoica vrea aceeaşi recunoaştere şi în România

Preşedintele Grampet Group, Gruia Stoica, a declarat: „Dacă ar fi să citim printre rânduri, putem să vedem prin această admitere şi recunoaşterea calităţii de investitor strategic pe care o are GFR. M-aş bucura dacă această societate ar avea parte de aceeaşi recunoaştere şi în spaţiul românesc“.

Se conturează un operator regional?

Şeful Grampet a subliniat importanţa constituirii unui operator regional, care să reuşească să unifice activitatea de transport feroviar de marfă din Bulgaria, Serbia şi din România.
În acest sens, Gruia Stoica a afirmat: „Din toate calculele şi din toate analizele pe care le-am efectuat, reiese foarte clar faptul că transportul pe calea ferată va fi cu adevărat eficient în momentul în care România, Bulgaria şi Serbia vor funcţiona sub umbrela unui operator regional, capabil să integreze transportul feroviar de marfă din aceste ţări şi să facă competitiv acest sector“.
 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite