Ce a reuşit H&M în România seamănă cu un război fulger

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În timp ce mişcările şi evoluţiile pe piaţa de îmbrăcăminte şi încălţăminte a secolului 21 par a se realiza cu viteza tancurilor de război folosite cu un secol în urmă, H&M a câştigat o cotă de piaţă în România prin ceea ce pare a fi un război-fulger: forţă copleşitoare şi ritm de creştere incredibil de rapid.

Retailerul suedez a intrat în România în 2011, la sfârşitul primului an de activitate era al cincilea brand de îmbrăcăminte din ţara, iar doi mai târziu-cel mai valoros, arată o analiză a Euromonitor. 

 Anul trecut, H&M a vândut cu peste 50% mai mult decât cel de-al doilea retailer de pe plan local, Zara, parte a grupului Inditex, şi a atins o cifră de afaceri de 800 milioane lei. Mai mult, în pofida puterii de cumpărare scăzute a românilor, penultima după Bulgaria în cadrul Uniunii Europene, subsidiara H&M a înregistrat cele mai mari vânzări per magazin din Europa Centrală şi de Est. Acest succes este rezultatul unui mix favorabil de creştere a puterii de cumpărare, a creşterii preferinţelor consumatorilor pentru retailerii moderni, de preţuri şi, cel mai important, de o strategie de expansiune şi de marketing agresive.

România s-a dovedit a fi o piaţă...citeşte continuarea pe wall-stree.ro 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite