Bacşiş pentru Glovo, direct în aplicaţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bacşişul pentru Glovo a fost introdus direct în aplicaţie, a anunţat luni compania de curierat, precizând că „butonul” pentru bacşiş apare imediat după ce clientul plasează comanda.

„Glovo, aplicaţia de servicii de livrare rapidă, prezentă în ţară în 29 de centre urbane, lansează opţiunea bacşiş pentru curierii parteneri, o funcţionalitate nouă ce are ca scop creşterea  veniturilor lor lunare. Această opţiune va apărea progresiv în aplicaţia clienţilor pe parcursul acestei săptămâni, iar la începutul săptămânii viitoare toţi utilizatorii vor putea să lase bacşiş în aplicaţie.

Opţiunea bacşiş apare în aplicaţia Glovo imediat după ce clientul plasează o comandă şi rămâne activă pentru încă o oră după livrarea comenzii. Astfel, clientul poate decide dacă oferă bacşiş când plasează comanda, în timp ce aceasta este livrată sau după primirea ei”, a informat compania. 

Noua opţiune funcţionează ca un factor motivaţional pentru că vine în completarea unor beneficii financiare deja existente, iar aceasta nu va afecta serviciul de livrare deoarece curierul este informat de aplicaţie de primirea acestuia după efectuarea comenzii. Oferirea bacşişului se va face fără contact, direct din aplicaţie, limitând astfel contactul curierilor cu numerarul, iar aceştia vor primi 100% din valoare.

“În ultimele 3 luni numărul de curieri cu care lucrăm a crescut cu câteva mii datorită faptului că am lansat serviciile Glovo în 15 oraşe noi din martie până în prezent. Suntem recunoscători pentru curierii care ne-au ales şi încercăm să identificăm instrumente prin care putem să-i motivăm şi în continuare. Astfel, pe lângă veniturile lunare şi cele 3 tipuri de bonusuri - pentru condiţii meteo nefavorabile, performanţă săptămânală şi campanii ocazionale, curierii pot beneficia acum şi de tips-uri”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Flota Glovo a ajuns la 17.200 de curieri parteneri înscrişi în aplicaţie în acest an. Aceştia au parcurs în total peste 23,2 milioane de km în România, pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu maşina, reuşind să îmbunătăţească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi. Eforturile curierilor se văd şi în câştiguri, aceştia putând avea un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie: un curier poate câştiga aproximativ 24 de lei pe oră.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice în şi din oraşul lor. Cu ajutorul categoriei "Curier express", clienţii pot folosi aplicaţia pentru a trimite pachete sau plicuri în oraş, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puţin de o oră.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul şi curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicaţie. Aplicaţia a fost descărcată de 1,7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porţii de cartofi şi 520.000 de pizze.

Glovo este o aplicaţie de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din şi în oraşul în care se află. Aplicaţia s-a lansat pe piaţa din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de oraşe din România, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Brăila, Galaţi, Oradea, Piteşti, Buzău, Slatina, Târgu Mureş, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focşani, Piatra Neamţ, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgovişte şi Botoşani.

Glovo operează în marile capitale din Europa şi EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varşovia, Kiev, Nairobi, dar şi în 9 ţări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador şi Panama, fiind prezent în peste 257 de oraşe din 33 de state. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite