Foodpanda lansează o iniţiativă pentru a susţine restaurantele locale şi măreşte aria de livrare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foodpanda

Platforma de food delivery anunţă că aproximativ 200 de restaurante locale din Bucureşti vor beneficia de o campanie integrată de marketing şi de consultanţă specializată, care să le ajute să îşi susţină operaţiunile şi angajaţii.

Începând de astăzi, foodpanda a lansat campania #livramacasa prin care oferă o reducere de 30% a preţului felurilor principale din meniurile a circa 200 de restaurante din Bucureşti, dar şi gratuitate la livrare.

Prin stimularea vânzărilor şi operarea plăţilor la săptămână către restaurante, foodpanda se asigură că acestea îşi vor putea utiliza eficient stocurile de materie primă şi vor putea susţine salariile angajaţilor, dar şi alte cheltuieli operaţionale.

Totodată, foodpanda oferă activ consultanţă pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid şi în condiţii de maximă siguranţă, cât şi în reorganizarea activităţii pentru a se adapta mai uşor la segmentul de delivery.

Campania îşi propune şi să aducă în prim-plan poveştile afacerilor locale, ale antreprenorilor care le conduc şi echipelor din bucătărie şi să transmită un mesaj optimist, oferind totodată o imagine reală a provocărilor cu care se confruntă în această perioadă. Restaurantele sunt deschise pentru livrare, acordă prioritate sănătăţii şi siguranţei clienţilor, iar răspunzând la acţiunea lansată de foodpanda, platforma le poate ajuta să îşi susţină afacerea.

Arii de livrare mai mari în sprijinul restaurantelor şi al clienţilor

Pentru a-şi încuraja clienţii să stea acasă, foodpanda a extins ariile de livrare, astfel încât utilizatorii să poată comanda şi de la restaurante aflate la distanţe mai mari, care până acum nu se aflau în zona lor de livrare, lucru posibil şi datorită traficului redus.  

Reprezentanţii foodpanda asigură că flota de livratori este pregătită să livreze un volum crescut de comenzi în condiţii optime şi de siguranţă. Echipa operaţională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiţi constant să respecte toate normele de igienă suplimentare şi să utilizeze cu încredere echipamentele de protecţie puse la dispoziţie de companie, pentru a nu fi expuşi la riscul de îmbolnăvire.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite