Studenţii învaţă să îşi administreze propria afacere, la Târgul de Întreprinderi Simulate TIMV 2018
0Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii “Valahia” din Târgovişte şi Societatea Antreprenorială Studenţească Valahia, sub egida Asociaţiei Tinerilor Întreprinzători din Mediul Virtual, organizează în perioada 15 – 16 noiembrie 2018, ediţia a IV –a a Târgului de Întreprinderi Simulate TIMV 2018.
Evenimentul are drept scop consolidarea abilităţilor studenţilor şi elevilor în ceea ce priveşte dezvoltarea unui sistem de informare adaptat şi eficient, capabil să susţină dezvoltarea potenţialului de creativitate, accentuarea cerinţelor privind performanţele în cercetare, ştiut fiind faptul că dezvoltarea potenţialului de cercetare ştiinţifică a reţelei de universităţi constituie una din componentele sistemului naţional de inovare din România.
„Alte obiective propuse ale acestui târg sunt dezvoltarea unui spaţiu al dialogului bazat pe schimbul de idei şi experienţe, consolidarea abilităţilor studenţilor/elevilor din cadrul întreprinderilor simulate/firme de exerciţiu în ceea ce priveşte derularea activităţii de tranzacţionare, intensificarea relaţiilor de colaborare între întreprinderilor simulate/firme de exerciţiu expozante, prin crearea unui cadru propice pentru derularea activităţii de tranzacţionare între acestea precum şi promovarea conceptului de întreprinderi simulate/firme de exerciţiu, atât în rândul studenţilor/elevilor, cât şi printre reprezentanţi locali ai mediului privat”, se arată într-un comunicat al Universităţii Valahia.
Firmele expozante la Târgul TIMV 2018 sunt Întreprinderi Simulate/Firme de exerciţiu activate pe ROCT în anul 2018-2019.
SECŢIUNILE TÂRGULUI TIMV 2018:
• Secţiunea I – Cel mai bun catalog
• Secţiunea II – Cel mai bun stand
• Secţiunea III – Cel mai bun spot publicitar
• Secţiunea IV – Cea mai bună prezentare PowerPoint
„Pentru participarea la Marele Premiu, IS/FE trebuie să fie înscrisă la toate secţiunile.
Impactul educaţional al Târgului TIMV 2018 constă în realizarea unei educaţii interdisciplinare orientată spre practica comercială, cunoaştere teoretică verificată prin training on the job, iar obiectivul de bază este crearea cadrului de învăţare pentru studenţi/masteranzi/elevi după un model al firmelor reale şi în cadrul unui model; pentru profesori este o mare provocare, deoarece este nevoie de cunoştinţe din diverse discipline economice, de găsirea de soluţii pentru situaţii noi generate de piaţa reală”, se mai arată în comunicatul UVT.